Mites muut koivuallergikot jakselee?
Täällä on linnottauduttu kotiin. Kurkku on kuin raastinrauta ja päätä jomottelee. Lapsella naama turvoksissa heti jos edes parvekkeen oven avaa..
Ihan kiva kun kelit on mitä upeimmat, mutta ulos ei ole mitään asiaa... huomenna tosin pitäisi mennä taas töihin ja päiväkotiin, itse teen vielä ulkotyötä... 😳😖
Kommentit (5)
Vuosikausiin ei ole ollut mitään ongelmia mutta nyt nämä viime päivät on aiheuttaneet melkoista nenän vuotamista ja aivastelua.
En ole toisaalta käyttänyt mitään lääkkeitä myöskään..
Meillä on lääkitykset nenäsuihkeita ja silmätippoja myöten.. mutta ei auta
ap
Maanantaina tuli puihin lehdet ja tiistai aamuna kun poistuin kotoa niin nenä alkoi valumaa..siis ihan oikeasti tippui pisaroita yht äkkiä. Pää tukossa. Ajattelin et onpa ärhäkkä flunssa. Mut kun ei mitään kurkkukipu tms. niin eilen illalla totwsin, että olisiko allergiaa. Mulla ei siis ole ennen ollut pahoja oireita ja olen yli 30. Tänään riensin aamusta apteekkiin ja nyt jo olo vähän helpompi kun ekasta lääkkeestä useampi tunti..
Mä en jotenkin oo tajunnut että allergia voi puhjeta tosta noin vaan aikuisella..
Naamassa turvotusta. Heinix ei auta kunnolla. En kyllä tiiä, mille puulle oon allerginen.
vuosia sitten siedätyshoidettu mutta nyt alkoi kurkku kipeytymään ja ääni lähtee. ehkä siedätyshoito lievittää oireita vielä. voisi olla pahemmassa kunnossa ilman sitä.