miksi poika kiusaa tyttöä lukiossa?
johtuuko siitä että tyttö ruma vai miksi? mulla tälläinen kokemus nuorena. Lopulta koko poika joukko kiusasi
Kommentit (17)
Ehkä se oli homo ja vielä epävarma muodostumassa olevasta identiteetistään.
Nuoret homot on joskus tosi vittumaisia naisille.
joo siis kiusaaminen oli takanapäin ja edessä mollaamista, lesboksikin sanottiin..varmaan rumaksi ja haisevaksi. Oon tän takia kärsinyt elämässä.
ap
Onko kukaan "suosittu" koskaan joutunut kiusatuksi? Aina ne hyökkää heikomman kimppuun ja vielä joukolla. Syynä vain kiusaajan p*skat luonteenpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan "suosittu" koskaan joutunut kiusatuksi? Aina ne hyökkää heikomman kimppuun ja vielä joukolla. Syynä vain kiusaajan p*skat luonteenpiirteet.
poika oli suosittu ja itselläni oli kaverina näitä ns. suosittuja tyttöjä eli kait olin suosittu. En tiedä, ujo ja hiljainen vaan. En uskaltanut sanoa vastaan. Harmittaa..
ap
Mulla sama kokemus, enkä voinut koskaan ymmärtää. Noin viisi jätkää kiusasi minua lukion tokalla, etunenässä joukon pomo. En tuntenut heitä etukäteen mistään, enkä ollut edes puhunut heidän kanssaan.
Eipä tuohon oikein voinut muuten suhtautua, kuin sanomalla hohhoijaa. Jos olivat ihastuneita, niin kyllä tuon ikäisillä pitäisi olla jo eväitä osoittaa se jollain muulla tavalla.
No sehän siinä nolasi itsensä, et sinä.
Koska pojat kehittyvät myöhemmin kuin tytöt niin ovat kakaroita pitempään. Herkimmät ja epävarmat joutuu helposti kiusatuksi. Samaa tehdään lähes kaikille, vahvemmat ei välitä tai antaa samalla mitalla takaisin.
Minulta joku kiusaaja pyysi vuosia koulun päättymisen jälkeen anteekši, koska se oli häntä painanut. Noloa asiassa oli se, etten kiusaamista ollut aikanaan tajunnut, hyvä kun muistin koko tyypin hämärästi.
Jos kiusatuksi tuleminen vielækin sinuun vaikuttaa, kannattaa jutella asiasta ammattivalittaja kanssa. Sinussa ei ollut vikaa, olit tn herkkä ja helppo uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poika oli suosittu ja itselläni oli kaverina näitä ns. suosittuja tyttöjä eli kait olin suosittu. En tiedä, ujo ja hiljainen vaan. En uskaltanut sanoa vastaan. Harmittaa..
ap
Niin olit näille raukkamaisille kiusaajille helppo kohde kun et sanonut vastaan. Se ei ole vika sinussa. Ei ulkonäössä, ei luonteessa. Vika on niissä joka eivät kiusanneet "itsensä kokoista" eli sellaista jonka tietää pistävän vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska pojat kehittyvät myöhemmin kuin tytöt niin ovat kakaroita pitempään. Herkimmät ja epävarmat joutuu helposti kiusatuksi. Samaa tehdään lähes kaikille, vahvemmat ei välitä tai antaa samalla mitalla takaisin.
Minulta joku kiusaaja pyysi vuosia koulun päättymisen jälkeen anteekši, koska se oli häntä painanut. Noloa asiassa oli se, etten kiusaamista ollut aikanaan tajunnut, hyvä kun muistin koko tyypin hämärästi.
Jos kiusatuksi tuleminen vielækin sinuun vaikuttaa, kannattaa jutella asiasta ammattivalittaja kanssa. Sinussa ei ollut vikaa, olit tn herkkä ja helppo uhri.
Sori ammattivalittaja=ammattiauttaja
mä olin varmaan kyllä silloin rumakin, en juuri meikannut kuten muut tytöt, hiuksia en juuri laittanut. Vaatteet ei mitään viimeistä muotia, en halunnut itselleni huomiota, mutta sain sitä tahtomattani kiusaamisella. Nykyään olen aika erilainen, Ulkonäkö tärkeää itselleni.
ap
Vierailija kirjoitti:
mä olin varmaan kyllä silloin rumakin, en juuri meikannut kuten muut tytöt, hiuksia en juuri laittanut. Vaatteet ei mitään viimeistä muotia, en halunnut itselleni huomiota, mutta sain sitä tahtomattani kiusaamisella. Nykyään olen aika erilainen, Ulkonäkö tärkeää itselleni.
ap
Niin no, meikkaamattomuus ei kylläkään ole "rumuutta", ja itse olen huomannut, ettei niin kutsuttu rumuus yleensä ollut koulussa se syy kiusata ketään. Moni yläasteeni pahimmista kiusaajatytöistä näytti - anteeksi nyt vain - sotanorsuilta. Herkkyys ja ujous ovat niitä suurimpia syitä, joiden mukaan kiusaaja uhrinsa valitsee. Samoin kuin juuri tuo, että tiedetään, ettei hän kiusattaessa juuri sano takaisin. Valitaan siis mahdollisimman helppo kohde.
Vierailija kirjoitti:
johtuuko siitä että tyttö ruma vai miksi? mulla tälläinen kokemus nuorena. Lopulta koko poika joukko kiusasi
Johtuu siitä, että se poika on kusipää ja henkisesti jonnekkin ala-asteella jämähtänyt.
Koska poika on k*sipää.