"Marjo Vilkko elää avoimessa suhteessa, jotta mies voisi saada lapsen..."
Mitä mieltä olette?
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/marjo-vilkko-el…
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsiikö pari sijaissynnyttäjää? Uskoisin, että jos pätäkkää löytyy niin löytyy nainenkin.
Mies haluaa biologisen lapsen romanttisessa suhteessa eli käsittääkseni ei.
No kyllähän mies saisi sijaissynnyttäjän avulla biolapsen romanttisessa suhteessa, jos tämä Vilkko ryhtyisi ko. lapsen äidiksi, mutta Vilkko ei halua enää lapsia (ymmärrettävästi). Sitäpaitsi sijaissynnyttäjän käyttö taitaa olla Suomessa laitonta.
Ymmärsin, että mies haluaa romanttisen suhteen, JOSTA syntyy lapsi. Mies haluaa siis muutakin kuin isäksi tuloa.
Ei kelpaa muumimukimenetelmä vaan haluaa yhdyntää?
Nää on näitä homojen ja lesbojen kulissisuhdekuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsiikö pari sijaissynnyttäjää? Uskoisin, että jos pätäkkää löytyy niin löytyy nainenkin.
Mies haluaa biologisen lapsen romanttisessa suhteessa eli käsittääkseni ei.
No kyllähän mies saisi sijaissynnyttäjän avulla biolapsen romanttisessa suhteessa, jos tämä Vilkko ryhtyisi ko. lapsen äidiksi, mutta Vilkko ei halua enää lapsia (ymmärrettävästi). Sitäpaitsi sijaissynnyttäjän käyttö taitaa olla Suomessa laitonta.
Ymmärsin, että mies haluaa romanttisen suhteen, JOSTA syntyy lapsi. Mies haluaa siis muutakin kuin isäksi tuloa.
Ei kelpaa muumimukimenetelmä vaan haluaa yhdyntää?
No päättele itse mitä romanttinen suhde tarkoittaa.
Kukahan kertoisi Marjolle, että se ei nyt ole se lapsi, mitä se mies haluaa....
Juu-ei. :D Kyllä mullekin kelpais nuorempi mies, mutta sen pitäis olla sit sellainen että ei halua omia biologisia lapsia. Muutenki tuollaiset avoimet suhteet kuulostaa ihan hörhöjen hommalta. Kivat varmaan tolle miehelle kun saa nauttia useammasta perheestä. Naiset sit kamppailevat mustasukkaisuuden kanssa. :D Pitäiskö kehittää jonkinlaista omanarvon tuntua itselleen ja sanoa "ei kiitos ja heippa"?
Siis juttuhan menee niin, että kun mies löytää sen nuoren äitikandin, hän jättää tämän vanhemman naisen Marjon. Luultavasti nuori nainen pakottaa hänet siihen. Silloin jää Marjo kuin nalli kalliolle ja ryhtyy miettimään mitä hän oikein kuvitteli.
Mies vain hengailee Marjon kanssa sitä oikeaa etsiessään.
Vierailija kirjoitti:
ei kiinnosta jutussa muu, kuin toi kuva, näyttää kuin olisi joku 1800-luvulta noussut hahmo toi nainen. Aika pelottavakin vielä.
Mä näin kuvan ja se oli niin kiinnostava, että luin otsikon vasta sitten :) Ja sitten avasin jutun nähdäkseni kuvan paremmin. Kaunis ja persoonallinen, ihanasti hiukset. En ihmettele, ettei se mies halua jättää häntä vaan haluaa tällaisen kahden naisen suhteen.
Mutta en ymmärrä miksi mies haluaa romanttisen suhteen lapsensa synnyttäjään. Hän voisi mainiosti myös luovuttaa spermaa tai sopia vaikka lapsen tekemisestä ilman mitään henkisiä suhteita. Tulee vähän sääli sitä naistakin, että minkälainen osa hänelle on pedattu, tule romanttisesti mun kaa tähän ja tehdään vauva, mutta mun sydän kuuluu myös tälle toiselle naiselle aina.
Vierailija kirjoitti:
Siis juttuhan menee niin, että kun mies löytää sen nuoren äitikandin, hän jättää tämän vanhemman naisen Marjon. Luultavasti nuori nainen pakottaa hänet siihen. Silloin jää Marjo kuin nalli kalliolle ja ryhtyy miettimään mitä hän oikein kuvitteli.
Mies vain hengailee Marjon kanssa sitä oikeaa etsiessään.
Aivan näin. Kyllä se menee niin, että itseään kunnioittava nainen sanoo, että se on joko-tai. Tässä tapauksessa vanha nainen roikkuu löysässä hirressä ja se köysi katkeaa vasta silloin kun mies haluaa erota.
En voisi missään tilanteessa jakaa rakastani.
Usein kuulee näistä poly-suhteista, jossa on mies ja useampi nainen, miksei koskaan nainen ja useampi mies?
Vierailija kirjoitti:
Usein kuulee näistä poly-suhteista, jossa on mies ja useampi nainen, miksei koskaan nainen ja useampi mies?
Mun mielestä kun näitä on mediassa ollut esillä niin usein on ollut 2 miestä ja nainen. Ei nyt kyllä ole mitään linkkiä antaa. Ainoa jonka tiedän henkilökohtaisesti on kyllä 2 naista ja mies.
Vilkon uusi kirja ilmeisesti käsittelee tätä aihetta, josta hänelllä on siis syvää omakohtaista kokemusta. Siksi haastattelu.
Vilkko on hyvä kirjoittaja, uusi kirja varmaan myy paremmin tällä omakohtaisella taustatarinalla. Ehkä Marjo pelkää yksin jäämistä, uuden romanttisen rakkauden löytäminen yli viiskymppisenä voi olla työlästä. Selvää mielestäni on että nykyinen suhde tulee loppumaan mikäli miehen uudessa romanttisessa suhteessa tullaan raskaaksi, ei kukaan tuleva äiti ota mukaan kuvioon ylimääräisiä vanhempia naisia. Ei tässä mistään romantiikasta ole kyse, vaan läheisriippuvaisuudesta ja siitä että mies haluaa sekä varalla olevaa suhdetta samalla kun etsii uutta nuorta rakasta.
Kaikkea voi alfauroksen pitämiseksi joutua tekemään.
Vilkko taitaa olla Tervon Koivusto-sarjan kirjoittajissa. Oli myös Suomi on ruotsalainen -sarjan tekijöissä.
"... mies toivoo biologista lasta, mutta vauvan saaminen on Marjolle jo myöhäistä.
– Olisin tosi mielelläni tullut vielä raskaaksi. Ymmärsin mieheni vauvakuumeen hyvin, sillä olin itse saanut kokea vanhemmuuden ja olisin suonut saman hänellekin, Marjo sanoo.
– Silti oli järkytys, että biologisen lapsen tarve oli hänellä niin voimakas.
Tilanteesta teki entistä vaikeamman se, että puoliso halusi mahdollisen lapsen syntyvän romanttisessa suhteessa.
– Sitä minun oli vaikea hyväksyä, koska nykyisin ei ole tavatonta, että lapsia syntyy erilaisissa yhteisvanhemmuuden sopimussuhteissa. Esimerkiksi ystävät voivat perustaa perheen ja huolehtia lapsista yhdessä."