Vai että juoksulenkkarit kuuluu smart casual tyyliin? Eh heh heh!
Muotineuvoja kehoitti Iltasanoman tyylijutussa laittamaan vaikkapa lenkkarit jalkaan smart casual tyyliin kuuluvaksi. No toimittaja oli laittanut kuvaan naiselle kunnon juoksulenkkarit : ) OIJJOI, mahatava näky!!chinot jalassa ja lenkkarit ja joku kevät takki."Osaatko pukeutua pukukoodin mukaan? Muistilista ja esimerkkiasut kesän juhliin"
https://www.is.fi/mystyle/art-2000005670770.html
kumpi meistä nyt on väärässä? Itse ei tulisi mieleenikkään panna kesän juhliin "sneakerita" eli juoksulenkkarieta jalkaan smart casual tyyliin. Yleensä juoksulenkkarit vieläpä on koirankakassa pohjista.
Kommentit (29)
Trendit on revittelijöille ei tosikoille.
Inhoan koko lenkkaritrendiä. Näyttää karmealta kaikkien muiden paitsi urheiluvaatteiden kanssa.
lenkkarit ei tosiaan kuulu smart casualiin, ehkä jos olet turistina ja joudut kävelemään paljon, mutta JUHLIIN???
ehkä sekoitettu tennistossuihin sneakerit?
Nämä muotijutut on aina niin omituisen omituisia. Kun joku on mukamas muotia, yhdistellään sitten kamalan näköisiä rytkyjä ja kenkiä keskenään. On niin chic. Parhaan naurun olen saanut satoja tai tuhansia euroja maksavista muovikassin näköisistä ns huippumerkkien laukuista. On siinä suunnittelijoilla ollut hauskaa, nauravat matkalla pankkiin. Esimerkkinä vaikkapa seuraava Balenciagan tuotos.
http://www.lily.fi/blogit/toimitus/ei-pelkka-ylihintainen-hompotys-bale…
Ei todellakaan kuulu tuon naisen kengät smart casual -tyyliin.
Sen sijaan tuollaiset kuvan miehellä olevat kangastennarit voi laittaa.
Kuvan nainen on muutenkin omituisen räikeästi pukeutunut, jos pukukoodi on smart casual.
Loaferit olisivat toimineet chinojen kanssa.
Säännöt ei ole enää yhtä tiukat, kuin joskus kansakoulun aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Säännöt ei ole enää yhtä tiukat, kuin joskus kansakoulun aikoihin.
Jos pukukoodia rikkoo, tulisi se tehdä edes tyylikkäästi.
Hah. Näin yhdessä korealaisessa draamassa takin jonka kuosi oli yks yhteen mun kauppakassin kanssa. Googlasin ja joku muukin oli tehnyt saman huomion. Kyseessä Celinen takki
Ihan sama. Käytän lenkkareita koska ne tukevat jalkaa hyvin. Mulla tulee jalat helposti kipeäksi jos käytän jotain Converseja, jotka eivät tue jalkaa ollenkaan. Tykkään myös kävellä suoraan opiskeluiden jälkeen, joten miksi kantaisin kahta paria kenkiä mukana, jotta voisin käydä lenkillä heti tuntien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Muotineuvoja kehoitti Iltasanoman tyylijutussa laittamaan vaikkapa lenkkarit jalkaan smart casual tyyliin kuuluvaksi. No toimittaja oli laittanut kuvaan naiselle kunnon juoksulenkkarit : ) OIJJOI, mahatava näky!!chinot jalassa ja lenkkarit ja joku kevät takki."Osaatko pukeutua pukukoodin mukaan? Muistilista ja esimerkkiasut kesän juhliin"
https://www.is.fi/mystyle/art-2000005670770.html
kumpi meistä nyt on väärässä? Itse ei tulisi mieleenikkään panna kesän juhliin "sneakerita" eli juoksulenkkarieta jalkaan smart casual tyyliin. Yleensä juoksulenkkarit vieläpä on koirankakassa pohjista.
Lenkkarit = trainers
Tennarit = sneakers
Tennarit voivat olla vain kuin laadukkaat ja hienot.
"Vaikka smart casual -asuun voi yhdistää lenkkarit, eivät ne ole samat, joilla juokset lenkkejä." Jos ei osaa valita tyyliin sopivia lenkkareita niin sitten valitsee jotkin muut kengät alunperinkin.
No onhan tuon naisen asu aivan järkyttävä muutenkin!Lenkkarit vaan kruunaa kokonaisuuden, eieiei.
Minä en ole vuosiin käyttänyt muita kuin lenkkareita. Paitsi yksissä hautajaisissa oli mustat kengät.
Jutussa naisen "smart casual" on sitä lajia, millä voi kuljeskellä kaupungilla, ei mennä juhliin. Miehen asu on muuten ok, mutta takki ja noin kirjava paita on kamala yhdistelmä. Joko paita sellaisenaan, tai takki vaikka yksivärisen paidan kanssa, ei noin.
Noi Iltasanomien jutut ovat naurettavia. Kerran neuvoivat että miehen ei tule käyttää rannekelloa tumman puvun kanssa. Jösses!
Eivät tiedä mitä eroa on white tiella ja black tiella. Eivät tunnista shakettia (morning coat), vaan puhuvat pitkästä takista.
Eikä miehille ole olemassa sellaista pukukoodia kuin 'puku'.
Eikä nainen yhdistä tennareita leninkiin, oli muoti mikä hyvänsä.
Ja missä oli naisen iltapäiväjuhliin, erityisesti häihiin, kuuluva päähine, pääkoriste tai hattu?
Mikään ei ole niin tylsää kuin olla hajuton, mauton ja samaa harmaata massaa. Muodit ja tyylit on tehty rikottaviksi.
Sitä saa kyllä pukeutua onneksi melkein ihan miten haluaa, kunhan on jokin tilannetaju. Ei olla enää esim. missään 1950-luvulla kun kaikkea on paheksuttu ja kytätty.
Smart casual
Pukukoodi.
Hah hah hah, LOL.
Hei, "me opetetaan sulle mitensä saat pukeutua"
No ei kiito, ei tarvitse.
hah hah hah
Omistan useammat kengät ja käytän smart casual tyyliin eri lenkkareita kuin lenkkeilyyn.