Onko teistä näyttelijä Amy Adams kaunis?
Minusta hän on klassisen upea ja kaunis. Ja ei en muistuta häntä itse.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
onko teisyä sitten Gal Gadot klassisen kaunis? Minusta kauniimpi kuin Amy.
ap
Gal Gadot on yliarvostettu.
Kaunis tietenkin, mutta ei erotu massasta.
Kauniimpi kuin Amy Adams tänä päivänä, mutta onpa 10 vuotta nuorempikin.
Hän on luonnonkaunis. Kirurgin veitsi ei ole pilannut. Upea kroppa sen ikäiseksi, ihan vain kuntoilulla.
Enemmänkin söpö kuin varsinaisesti kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Gal erottuu kyllä massasta kun kävelee pään verran korkeammalla muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaunis. Tosin mielestäni suurin osa naisista on kauniita. Kannattaa varmaan odottaa jonkun krantumman mielipidettä.
Kiva, kun joku ajattelee näin. Tosin en tiedä, olisiko kivaa, että olisi tuollainen kumppani, jonka mielestä lähes kaikki naiset ovat kauniita.
No, onneksi ei olla kumppaneita, jos noin ajattelet. :)
Minun puolisoni mielestä se ei ole häneltä pois, jos pidän hänen lisäkseen myös muita naisia kauniina. Vastaavasti ei ole minulta pois, jos hän tykkää muiden miesten ulkonäöstä. Ymmärrän kyllä, että mustasukkaisuus on ihan luonnollinen tunne, mutta me koetaan tulevamme paremmin toimeen ilman sitä. Jokainen tyylillään. :)
Juuri näin, onneksi ei olla kumppaneita. :) Minua ylipäätään rasittaa ihmiset, jotka ajattelevat paljon toisten ulkonäköä, saatika sitten kokevat tarpeeksi ilmaista näkemyksiään. Kaikki kumppanini ovat olleet onneksi samanlaisia. Eli jos kumppanini jonkun harvinaisen kerran sanoisi minulle, että "kulta, sä olet kaunis", niin mielellään en kuulisi siihen perään, että "niin kuin kaikki naiset". Onneksi meitä on erilaisia. :) (Ja avasin tämän ketjun, koska pidän Amy Adamsista.)
Amy Adams on kaunein ja seksikkäin aina. Hänellä on kasvoissa ja ilmeissä pilke joka muilta puuttuu. Hänen silmänsä säkenöivät ja tuikkivat.
Minä en ole Adamsin näköinen vaan mies, ja Ron Mossin näköinen.
Gal on sensuellimpi kuin Amy mutta molemmat ovat todella kauniita. Pidän Amyn värityksestä (punaiset hiukset)
Mulla on ehkä Amyn kanssa samanlainen väritys, siniset silmät ja punertavat hiukset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Gal on sensuellimpi kuin Amy mutta molemmat ovat todella kauniita. Pidän Amyn värityksestä (punaiset hiukset)
No hänhän on värjännyt hiuksensa. Oikeasti blondi. Eli saman värityksen saa purkista, jos tuosta tykkää.
On todella kaunis. Ja hyvä näyttelijäkin. Klassista kauneutta tukee se, että hän on kaunis näytteli hän sitten minkä aikakauden naista tahansa. Eli olisi ollut aina kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Gal erottuu kyllä massasta kun kävelee pään verran korkeammalla muita.
Väännetään rautalangasta: Ei erotu Hollywoodin kauniiden naisten massasta. Ei kuten esim. Angelina Jolie erottui nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyl. Aika suomalaisen näköinen taikinaface.
Onnea! Olet oppinut yhden sanan englantia ja osaat jo noin mielikuvituksellisesti käyttää sitä. Tuo oli sitten sarkasmia, tiedoksesi että tuollainen käyttämäsi sekasotkukieli on vain typerän näköistä, ja on se myös puhuttuna typerän kuuloista. Miksi et kirjoittanut koko kommenttiasi englanniksi, kun sitä näytät osaavan?
Nyt kun lähdettiin kirjoitusasua kommentoimaan, niin jätit kaksi välilyöntiä kommenttisi alkuun.
T: Sama
Siksi, koska kommentti on usein epäonnistunut jos olen kirjoittanut sen ilman alun välilyöntejä. Tähän en laittanut noita vihattuja välilyöntejä.
Mun mielestä todella kaunis nainen, kiinteät pystytissit ym.
Kaunis nainen on ehdottomasti! Ja myös ihanan herkän oloinen.
Kyllä, setämies arvostaa.
Lisäksi, tämä psykopaatin ohjaama kohtaus (katsokaa 1080p-versio) :
...on yksi modernin Hollywoodin parhaimmista koskaan. Adams on tuossa kohtauksessa jotain uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, setämies arvostaa.
Lisäksi, tämä psykopaatin ohjaama kohtaus (katsokaa 1080p-versio) :
...on yksi modernin Hollywoodin parhaimmista koskaan. Adams on tuossa kohtauksessa jotain uskomatonta.
Pa ska leffa ja Adams näyttää ihan tavalliselta amerikkalaiselta kotiäidiltä. Kaikki jotka liveä nähneet sanoivat että eivät olisi edes kiinnittäneet huomiota kadulla tuonnäköiseen ellei tietäisi leffoista.
No, onneksi ei olla kumppaneita, jos noin ajattelet. :)
Minun puolisoni mielestä se ei ole häneltä pois, jos pidän hänen lisäkseen myös muita naisia kauniina. Vastaavasti ei ole minulta pois, jos hän tykkää muiden miesten ulkonäöstä. Ymmärrän kyllä, että mustasukkaisuus on ihan luonnollinen tunne, mutta me koetaan tulevamme paremmin toimeen ilman sitä. Jokainen tyylillään. :)