Onko teistä näyttelijä Amy Adams kaunis?
Minusta hän on klassisen upea ja kaunis. Ja ei en muistuta häntä itse.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyl. Aika suomalaisen näköinen taikinaface.
kasvojen muoto ilmeisesti ovaali, hiukset upeat ja silmät, minusta hän on upea.
ap
On kaunis. Tosin mielestäni suurin osa naisista on kauniita. Kannattaa varmaan odottaa jonkun krantumman mielipidettä.
On kauniimpi kuin hehkutettu Jennifer Lawrence, jota ehkä itse enemmän muistutan kasvoista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Olet oppinut yhden sanan englantia ja osaat jo noin mielikuvituksellisesti käyttää sitä. Tuo oli sitten sarkasmia, tiedoksesi että tuollainen käyttämäsi sekasotkukieli on vain typerän näköistä, ja on se myös puhuttuna typerän kuuloista. Miksi et kirjoittanut koko kommenttiasi englanniksi, kun sitä näytät osaavan?
Vierailija kirjoitti:
On kauniimpi kuin hehkutettu Jennifer Lawrence, jota ehkä itse enemmän muistutan kasvoista.
ap
:DD
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Olet oppinut yhden sanan englantia ja osaat jo noin mielikuvituksellisesti käyttää sitä. Tuo oli sitten sarkasmia, tiedoksesi että tuollainen käyttämäsi sekasotkukieli on vain typerän näköistä, ja on se myös puhuttuna typerän kuuloista. Miksi et kirjoittanut koko kommenttiasi englanniksi, kun sitä näytät osaavan?
Nyt kun lähdettiin kirjoitusasua kommentoimaan, niin jätit kaksi välilyöntiä kommenttisi alkuun.
T: Sama
On todella kaunis, naisellinen ja suloinen. Upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M36
Miksi naurat? Minäkään en ymmärrä Lawrencen hehkutusta, Adams taas on erittäin kaunis ja persoonallinenkin.
siis hän menee samaan kategoriaan kuin Grace Kelly tai Catherine Deneuve, kaunis klassisella tavalla.
ap
Minun mielestäni hän on perussievä. Ei mitenkään hätkähdyttävä kaunotar, mutta ei toki rumakaan.
Isla Fisher on kuin Amy Adams, mutta kuumempi.
Amy Adams oli nuorempana kaunis. Nykyään ei enää sykähdytä.
Jennifer Lawrence on aina ollut hyvin keskinkertainen pallinaama.
t. Rehellinen mies
No enpä näe mitään erityisen kaunista. Hyvin tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M36
Miksi naurat? Minäkään en ymmärrä Lawrencen hehkutusta, Adams taas on erittäin kaunis ja persoonallinenkin.
Nauran koska Jennifer on nuori ja Amy ei. Amy ei kyllä nuorenakaan ollut yhtä kaunis kuin Jennifer, joka ei kyllä myöskään ole mikään supermalli. On toki hyvännäköinen kuitenkin. Mies näkee paremmin, että kuka nainen on kaunis ja kuka ei. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
On kaunis. Tosin mielestäni suurin osa naisista on kauniita. Kannattaa varmaan odottaa jonkun krantumman mielipidettä.
Kiva, kun joku ajattelee näin. Tosin en tiedä, olisiko kivaa, että olisi tuollainen kumppani, jonka mielestä lähes kaikki naiset ovat kauniita.
En näe häntä klassisen kauniina vaan enemmänkin persoonallisen ja herkän näköisenä. Ja juu, on mielestäni kaunis kyllä.
onko teisyä sitten Gal Gadot klassisen kaunis? Minusta kauniimpi kuin Amy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M36
Nauran koska Jennifer on nuori ja Amy ei. Amy ei kyllä nuorenakaan ollut yhtä kaunis kuin Jennifer, joka ei kyllä myöskään ole mikään supermalli. On toki hyvännäköinen kuitenkin. Mies näkee paremmin, että kuka nainen on kaunis ja kuka ei. Sori siitä.
Amy Adams oli nuorempana kauniimpi kuin Jennifer Lawrence on koskaan ollut.
t. Rehellinen mies