Pariutumisen kannalta parhaat fyysiset ominaisuutesi?
Vastapainoa tuolle toiselle keskustelulle. Anna palaa ja kehu itseäsi!
Itse ajattelen, että omat valttikortit ovat kivat silmät ja valloittava hymy. :)
Kommentit (32)
isot rinnat ja kauniit sääret.
tosin rintani riippuvat, mutta sitä ei vaatteet päällä huomaa.
Isot, kiinteät, pystyt rinnat.
Isot silmät.
Muhkeat, pehmeät huulet
Sporttinen kroppa.
Tiukka piL***u : lopetin pituuskasvuni 12-v
Kokemattomuus, olen maaannut vain yhden miehen kanssa.
Kiltteys ja hyväntahtoisuus, äidillisyys ja lempeys
Sanoisin, että keskustelutaito. Olen sympaattinen, helposti lähestyttävä persoona. En ole myöskään päässyt plösähtämään, vaikka vähän hiukset jo harvenevatkin. Positiivinen elämänasenne on ainakin tähän asti tuntunut herättävän monissa kiinnostusta.
Tosin, jos tämän nykyisen avioliiton kanssa kävisi jotain, tuskin lähtisin aktiivisesti hakemaan enää parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että keskustelutaito. Olen sympaattinen, helposti lähestyttävä persoona. En ole myöskään päässyt plösähtämään, vaikka vähän hiukset jo harvenevatkin. Positiivinen elämänasenne on ainakin tähän asti tuntunut herättävän monissa kiinnostusta.
Tosin, jos tämän nykyisen avioliiton kanssa kävisi jotain, tuskin lähtisin aktiivisesti hakemaan enää parisuhdetta.
Ups.. nyt vasta luin, että fyysiset ominaisuudet. No, jäi tuo anti-plösöys...
En ole kyllä mitenkään ruma, mutta luulen, että vain (pieni) osa naisista pitää minua komeana... Ymmärrettävästi vaimoni kuuluu niihin... tai ainakin osaa valehdella uskottavasti :-)
vaikeasanoa kirjoitti:
Niitä ei ole.
Olen lyhyt, hoikka ja siro. Kasvot ovat samaa luokkaa. Pääkin on pieni. En pysty kuvittelemaan että ulkonäöllisesti minussa olisi mitään viehättävää.
Ehkä se että olen ihan hyvässä kunnossa fyysisesti, siitä on etua tässä iässä kun aika moni on juonut itsensä tärviölle.
M +40
Lyhyys, hoikkuus ja sirous on etu, ei haitta.
Vierailija kirjoitti:
vaikeasanoa kirjoitti:
Niitä ei ole.
Olen lyhyt, hoikka ja siro. Kasvot ovat samaa luokkaa. Pääkin on pieni. En pysty kuvittelemaan että ulkonäöllisesti minussa olisi mitään viehättävää.
Ehkä se että olen ihan hyvässä kunnossa fyysisesti, siitä on etua tässä iässä kun aika moni on juonut itsensä tärviölle.
M +40Lyhyys, hoikkuus ja sirous on etu, ei haitta.
No ehkä enemmän kuitenkin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikeasanoa kirjoitti:
Niitä ei ole.
M +40Lyhyys, hoikkuus ja sirous on etu, ei haitta.
No ehkä enemmän kuitenkin naiselle.
Olen ollut ihastunut pariinkin lyhyeen, hoikkaan ja siroon mieheen.
Hyväkuntoisen iho ja hiukset