Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoisesti ihastuneita??

Vierailija
09.05.2018 |

Muita?? Mä en kestä enää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin kovasti kertoa yhdelle miehelle, mitä hänestä ajattelen, mutta eihän sellaista voi tuollein vaan möläyttää toiselle päin naamaa ihan yhtäkkiä. Hän varmaan säikähtäisi ja vetäytyisi vielä enemmän, ujo kun on.

Opiskellaan samaa alaa ja törmätään kampuksella suht usein ja vähän jutustellaan. Ihastuneet aivoni tietenkin kuvittelevat saavansa jonkunlaista vastakaikua... Tahdon rohkaistua, koska ei saa heittää tilaisuutta hukkaan. Minulla on viikko aikaa ennen kesälomia!

N20

Kerrokerrokerro! Tai älä tosiaan möläytä, mutta kerro että olet miettinyt haluaisiko hän lähteä sun seuraksi kahville, kävelylle tms. vielä ennen lomaa. Koska se loma epätietoisuudessa on tuskastuttavan pitkä, ja mistä sen tietää jos vietättekin kesän ihanimmat päivät yhdessä... Tsemiä!

Vierailija
22/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja sain aluksi vastakaikua. Sitten ymmärsin, ettei ollut oikeasti, tai enää, kiinnostunut minusta. Tuskallista. Vieläkin minulle kelpaa pienet murusetkin mitä hän itsestään antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap minkälainen tämä sinun ihastus tapaus on? Mikset kerro hänelle siitä?

Ei voi..  Meillä on ikäeroakin!

Kerro lisää! Minkälainen mies?

Vierailija
24/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelias mies , paljon paljon vanhempi.

Vierailija
25/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla Ap mahdollisuuksia tähän? Onko kyseessä mies vai nainen? Onko isokin ikäero. ? Voisiko kohdekkin olla sinuun ihastunut. ?

Yli kymmenen vuotta ikäeroa ja olen nainen.

Mikä miehessä vetää puoleensa?  Onko antanut mitään signaaleita?  Olette siis samassa työpaikassa vai?

Vierailija
26/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla Ap mahdollisuuksia tähän? Onko kyseessä mies vai nainen? Onko isokin ikäero. ? Voisiko kohdekkin olla sinuun ihastunut. ?

Mikä miehessä vetää puoleensa?  Onko antanut mitään signaaleita?  Olette siis samassa työpaikassa vai?

Ei ole samassa työpaikassa. Näemme ihan muualla. (muissa merkeissä)

Vierailija
27/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelias mies , paljon paljon vanhempi.

Mulle kävi samoin. Mies himmaili ikäeron tähden. Mutta uskalsin kertoa tunteeni. Siitä syntyi ihana suhde ja pitkä avioliitto. Tsemppiä!

Vierailija
28/30 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihastunut itseäni yli 10v. vanhempaan mieheen. Tästä ei vaan taida tulla mitään...

Vierailija
29/30 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä meitä riittää... minäkin olen ihastunut 20 vuotta itseäni vanhempaan mieheen. Itse olen nelikymppinen ja varattu, kurjassa liitossa tosin. Vanhempi mies on eronnut. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä, ja omanikäisen puolisoni kanssa olemme koko ajan olleet kuin kämppiksiä.

Ihastuneena on vaikea ajatella selkeästi...

Vierailija
30/30 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kohtalotoveri :( ollaan samassa työpaikassa, ei onneksi nähdä enää kovin usein, muuten olisi ihan sietämätöntä. En mitenkään, missään tilanteessa voisi tunnustaa tätä hänelle. Paitsi tietenkin jos hän tunnustaisi saman ensin.