Epätoivoisesti ihastuneita??
Kommentit (30)
Olin ja sain aluksi vastakaikua. Sitten ymmärsin, ettei ollut oikeasti, tai enää, kiinnostunut minusta. Tuskallista. Vieläkin minulle kelpaa pienet murusetkin mitä hän itsestään antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap minkälainen tämä sinun ihastus tapaus on? Mikset kerro hänelle siitä?
Ei voi.. Meillä on ikäeroakin!
Kerro lisää! Minkälainen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias mies , paljon paljon vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla Ap mahdollisuuksia tähän? Onko kyseessä mies vai nainen? Onko isokin ikäero. ? Voisiko kohdekkin olla sinuun ihastunut. ?
Yli kymmenen vuotta ikäeroa ja olen nainen.
Mikä miehessä vetää puoleensa? Onko antanut mitään signaaleita? Olette siis samassa työpaikassa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla Ap mahdollisuuksia tähän? Onko kyseessä mies vai nainen? Onko isokin ikäero. ? Voisiko kohdekkin olla sinuun ihastunut. ?
Mikä miehessä vetää puoleensa? Onko antanut mitään signaaleita? Olette siis samassa työpaikassa vai?
Ei ole samassa työpaikassa. Näemme ihan muualla. (muissa merkeissä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias mies , paljon paljon vanhempi.
Mulle kävi samoin. Mies himmaili ikäeron tähden. Mutta uskalsin kertoa tunteeni. Siitä syntyi ihana suhde ja pitkä avioliitto. Tsemppiä!
Minäkin olen ihastunut itseäni yli 10v. vanhempaan mieheen. Tästä ei vaan taida tulla mitään...
Mistä meitä riittää... minäkin olen ihastunut 20 vuotta itseäni vanhempaan mieheen. Itse olen nelikymppinen ja varattu, kurjassa liitossa tosin. Vanhempi mies on eronnut. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä, ja omanikäisen puolisoni kanssa olemme koko ajan olleet kuin kämppiksiä.
Ihastuneena on vaikea ajatella selkeästi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kohtalotoveri :( ollaan samassa työpaikassa, ei onneksi nähdä enää kovin usein, muuten olisi ihan sietämätöntä. En mitenkään, missään tilanteessa voisi tunnustaa tätä hänelle. Paitsi tietenkin jos hän tunnustaisi saman ensin.
Kerrokerrokerro! Tai älä tosiaan möläytä, mutta kerro että olet miettinyt haluaisiko hän lähteä sun seuraksi kahville, kävelylle tms. vielä ennen lomaa. Koska se loma epätietoisuudessa on tuskastuttavan pitkä, ja mistä sen tietää jos vietättekin kesän ihanimmat päivät yhdessä... Tsemiä!