Epätoivoisesti ihastuneita??
Kommentit (30)
Ap minkälainen tämä sinun ihastus tapaus on? Mikset kerro hänelle siitä?
Vierailija kirjoitti:
Ap minkälainen tämä sinun ihastus tapaus on? Mikset kerro hänelle siitä?
Ei voi.. Meillä on ikäeroakin!
Ei se välttämättä auta vaikka kertookin. Mä kerroin reilu vuosi sitten, en saanut vastakaikua, edelleen törmätään kohtuu usein yhteisten ystävien juhlissa ym. Ja omat tunteeni ei ole muuttuneet yhtään. Tavallaan kiduttavaa, mutta samalla myös ihanaa.
Juu. Kumpa emme olisi samassa työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kumpa emme olisi samassa työpaikassa.
Mullakin työpaikalla mies, johon olen ihastunut. Just tänäänkin laitettiin työasioissa sähköpostia ja sen viestit on aina niin mukavia. Mutta mies on varattu...
Onko sinulla Ap mahdollisuuksia tähän? Onko kyseessä mies vai nainen? Onko isokin ikäero. ? Voisiko kohdekkin olla sinuun ihastunut. ?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla Ap mahdollisuuksia tähän? Onko kyseessä mies vai nainen? Onko isokin ikäero. ? Voisiko kohdekkin olla sinuun ihastunut. ?
Yli kymmenen vuotta ikäeroa ja olen nainen.
Kerro ihastuksellesi. Itse ihastuin kolme vuotta sitten työpaikalla itseäni yli 20 vuotta vanhempaan mieheen. Minä olin varattu, mutta huonossa suhteessa. Mies vapaa. Kävi sitten niin, että satuttiin samoihin bileisiin. Suukotetiin ja illan jälkeen pikkuviestejä läheteltiin. Ihastuttiin todella ja laitoin avioeron vireille. Nyt olemme olleet yhdessä vuoden. Mies harmittelee vähän etten aiemmin ollut tunteitani julki tuonut. Mies on kuulemma aina pitänyt minusta, mutta ei voinut kuvitellakaan, että minä tykkäisin itseäni yli 20 vuotta vanhemmasta, kaljuuntuvasta miehestä.
Onneksi alkaa jo helpottaa. Tulin torjutuksi ikävällä tavalla, joten se auttoi tajuamaan miten epätoivoista ihastumiseni oli.
Joudun edelleen näkemään toista osapuolta, joten se ei auta asiaa. Mutta nyt ainakin tiedän ettei fyysinen vetovoima merkitse yhtään mitään, jos on eri odotukset elämältä.
Ei minuun ole kukaan ihastunut ikinä.
M kirjoitti:
Ei minuun ole kukaan ihastunut ikinä.
Mistäs tiedät? Itse en näytä jos olen ihastunut kun pelkään haukkuja ja torjuntaa.
Ei se vain lakkaa. Jo yli puoli vuotta siitä, kun jäätiin kiinni rajummasta flirtistä hänen puolisolleen. Mies on tämän jälkeen vastannut vain lyhyesti asiallisiin viesteihin. Työkaveri.
En tiedä pitääkö hän etäisyyttä, koska hänen on vaikea hillitä itseään minun seurassani? Vai koska ei halua minun seuraani enää?
Tahtoisin kovasti kertoa yhdelle miehelle, mitä hänestä ajattelen, mutta eihän sellaista voi tuollein vaan möläyttää toiselle päin naamaa ihan yhtäkkiä. Hän varmaan säikähtäisi ja vetäytyisi vielä enemmän, ujo kun on.
Opiskellaan samaa alaa ja törmätään kampuksella suht usein ja vähän jutustellaan. Ihastuneet aivoni tietenkin kuvittelevat saavansa jonkunlaista vastakaikua... Tahdon rohkaistua, koska ei saa heittää tilaisuutta hukkaan. Minulla on viikko aikaa ennen kesälomia!
N20
todella ihastunut naiseen joka on 50v vaikka mä olen nuorempi mies itse. Antoi mulle pakit kun tunnustin kun olen liian nuori 23v
Täällä yksi jonka ihastuksella on ikäeroa yli 20 vuotta. Mitä mä tekisin. Tuntuu mahdottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi jonka ihastuksella on ikäeroa yli 20 vuotta. Mitä mä tekisin. Tuntuu mahdottomalta.
Kumpaan suuntaan? Oletko itse nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan suuntaan? Oletko itse nainen vai mies?
Olen nainen. En tod voi näyttää ihastustani . :(
Joo mäkin. Minkäs teet. Saattaa mennä ohi.