Mitä helatorstai sinulle merkitsee?
Kommentit (17)
Shoppailupäivää. En usko Jeesukseen, enkä taivaaseen.
Ai onko helatorstai Jeesuksen keksintö. Ei ole kyllä hajuakaan miksi sitä vietetään. Kiva kun on vapaata kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Shoppailupäivää. En usko Jeesukseen, enkä taivaaseen.
Ehkä helatorstai oli Jeesuksen shoppailupäivä. Uudet sandaalit, viisi leipää ja kaksi kalaa, pikaparturi parralle.
Taa taa tasapäät. H. C. Andersenin tarinat on todempia. Jos olet aivopesty, pidä se omana tietonasi, kiitos.
Satuolennot jätin lapsuuteeni. Siksi kummitukset, jumalat ja maahiset eivät vaikuta elämääni millään tavalla.
Käyn laulamassa messussa virsiä.
Moni ateisti kuvittelee tietävönsä kaiken, mutta minä en tiedä kaikkea, joten maailmankuvaani mahtuu myös Jumala.
Jeesuksen ansiosta saamme aika monta vapaapäivää vuodessa. Kiitos hänelle.
Vapaa päivää. Ketään loukkaamatta, en tiedä miksi helatorstai edes on. En ole koskaan ymmärtänyt.
Ihan normaali torstai. Se on joko työpäivä tai vapaapäivä, riippuen ihan siitä mitä työlistan laatija on laittanut. Tänä vuonna se on vapaapäivä ja aion kuluttaa sen puutarhurointiin.
Jeesususkovaiset määräsivät älyttömimmän ja hyödyttömimmän koskaan keksityn vapaapäivän keskelle arkiviikkoa. Perinne jo vuodesta 1992.
Vierailija kirjoitti:
Jeesususkovaiset määräsivät älyttömimmän ja hyödyttömimmän koskaan keksityn vapaapäivän keskelle arkiviikkoa. Perinne jo vuodesta 1992.
Aah, ihanaa. Paras perinne ikinä :)
Vierailija kirjoitti:
Käyn laulamassa messussa virsiä.
Moni ateisti kuvittelee tietävönsä kaiken, mutta minä en tiedä kaikkea, joten maailmankuvaani mahtuu myös Jumala.
Olen ateisti tai agnostinen ateisti. Ja tiedän että en tiedä kaikkea, itse asiassa tiedän hyvin vähän mistään mitään, jos ajatellaan koko maailmankaikkeuden asioita. Silti en tarvitse Jumalaa täyttämään aukkokohtia.
En tunne ketään Jeesusta. Harvinainen nimi täälläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa päivää. Ketään loukkaamatta, en tiedä miksi helatorstai edes on. En ole koskaan ymmärtänyt.
40 päivää pääsiäisestä, Jeesus nousi taivaaseen. Sitä juhlitaan helatorstaina.
Jeesus on elämäni valo. Tie, totuus ja elämä. Jeesuksen taivaaseen nousun kunniaksi on hienoa saada pitää vapaapäivää. Rukoilen että itsekin, ja läheiseni, myös kerran pääsemme perille taivaan kotiin.