Jos ystävänne " pettää" miestään niin laitatteko välit poikki ystävän kanssa? ov
Kaikilla nyt on omat mielipiteet jne... mutta jos minulla on ystäviä niin ne on mun ystäviä aina siis jos eivät petä minua jollain tavalla.
Mutta ihmetyttää eräs tuttava joka sanoi että hän katkaisi välit erääseen kaveriin joka ei kertonut miehelleen että hänelle soittelee toinen mies (tämä kaveri siis ei soittanut vaan ainoastaaan se mies ei käsittänyt jättää naista rauhaan).
kun minä olen sitä mieltä että ei ole minun asia puuttua toisten parisuhteeseen, jos nainen ei uskaltanut kertoa nyk. mihelleen tästä jos mies vaikka kovin mustis tai jotain, niin ei mun mielestä tämän naisen kaverin ainakaan kuulu sitä mennä miehelle kertomaan.
Kommentit (4)
Jos minä kerron kaverilleni jotain niin ei hän ikimaailmassa mene sitä miehelleni sanomaan tai päinvastoin.
Kyllä ihmiset itse hoitaa parisuhteensa ja järkeä saa käyttää mitä voi sille miehelle mennä sanomaan.
Tai yleensäkkään minä en tahdo sanoa mitään koska jos tulee väärinkäsityksiä...
AP
Silloinkin ottaisin " käsittelyyn" ensin miehen, enkä niinkään tätä ystävää jos tosiaan ei ole aktiivisesti toisena osapuolena mukana.
ja tämä nainen siis seurusteli jo toisen kanssa ja asuivat yhdessä.
Eli tämä nykyinen mies ei tiennyt että ex soittelee naiselle mutta naisen ystävä tiesi.
Ystävä meni sitten ja kertoi nykyiselle miehelle asiasta... Minusta teki toisaalta väärin koska ei ole hänen asia hoitaa toisten parisuhdetta.
Ja tämä ystävä on ihan ehdoton siinä asiassa että jos joku pettää jotain niin hän ei sen kaveri enää ole koska se on väärin.
Niinhän se on väärin mutta kun koskaan ei voi toinen tietää toisten parisuhteen tilasta niin ei tosta vaan voi laittaa välejä poikki...
AP
me ollaan paita ja perse.