Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään ekan kerran Lidlissä

Vierailija
15.07.2008 |

Kyllä kannattaa. Neljä kassia ruokaa ja pesuaineita 44e. Kotona lasikin huvikseni mikä oli säästö esim. S-markettiin. Alakanttiinkin arvioituna 19e.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi, kun sieltä saa kaikkea erikoista! Joku mainitsikin kirsikkajugurtista ja olen myös huomannut, että Lidlin jugurtit, rahkat ja vanukkaat ovat ihania, ei sellaisia saa "tavallisista" kaupoista tai jos saa jotain sentapaista, niin purkki on puolet pienempi ja tuplasti kalliimpi.

Huonot valikoimat outoja tuotteita. Aika paljon ulkolaista tavaraa.

--

Epäluotettava, outo ja kaukana lähiruoasta.

Ei kiitos!

Vierailija
2/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä syy, miksi olemme siellä jo 2 v käyneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä lompakotkin on pakattu isoihin koviin muovipakkauksiin jne.

Lidl ei myöskään myy luomutuotteita, joten mm. Saksassa luomutuotteiden myynti on laskenut.

Siitä puhumattakaan, että paskapaperista lähtien kaikki roudataan jostain hevon kuusesta.

Vierailija
4/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;o) Voin vain kuvitella miksi on niin hyvää!

Vierailija
5/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoimat ovat niin suppeat, että pakko käydä K- tai S-marketissa vielä täydentämässä.

Vierailija
6/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaketjujen eettisyyteen ja erityisesti kuluttajaystävällisyyteen.. mua ei ainakaan huvita maksaa ylihintaa ruoasta vain siksi että suomessa on tasan kaksi kauppaketjua joilla on tajuttomasti tuttuja poliitikoissa.

Vierailija
7/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuleeko ruokani läheltä vai kaukaa. Ennen välitin ympäristöasioista, nykyään energia riittää juuri ja juuri siihen että saa omat asiat hoidettua. Jos Lidl myy halpaa lihaa, sama se mistä se on.

Vierailija
8/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn lidlissä vain silloin, kun olen lähdössä bilettämään. Sieltä saa hyvää siideriä ja lonkeroa halvemmalla kuin muista kaupoista. Muuta en sieltä osta.

Vierailija
9/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta montaa asiaa sieltä ei edes saa. Lidlillä on mulle ns. maahanmuuttajakaupan maine, siellä on tosi paljon heidän suosimaa ruokaa, eikä niinkään tavan maija meikäläisen suosimia tuotteita. ja sitten mua ärsyttää, kun siellä ei ole pikkuostoksille koreja, eikä niitä vauvakaukalokärrejä! Meillä kun vauvakaukalo on aika tukevasti autoon pultattuna...ja sitten vielä ne naurettavan pienet laskutilat ostoksille kasssan jälkeen...kiire tulee aina niitä pakkailla veks, jos on jonoa.

Vierailija
10/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskapaperia (parempaa ja edullisempaa kuin kotimainen) ja karkkia. Joskus tarttuu mukaan kyniä tai muuta toimistotavaraa.

Vierailija
11/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässäkin ketjussa on useita vääriä väitteitä. Kannattaa käydä lähimmässä Lidlissä, niin mm. huomaa, että siellä on yrttejä (kotimaisia purkkiyrttejä Kangasalta), eksoottisia hedelmiä (halvemmalla kuin muissa kaupoissa), luomutuotteita (ainakin viimeksi käydessäni oli hyllyllinen) sekä suomalaisia leikkeleitä ja makkaroita, joissa on täysin sama suolaprosentti kuin niillä on muissakin kaupoissa.

Vierailija
12/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässäkin ketjussa on useita vääriä väitteitä. Kannattaa käydä lähimmässä Lidlissä, niin mm. huomaa, että siellä on yrttejä (kotimaisia purkkiyrttejä Kangasalta), eksoottisia hedelmiä (halvemmalla kuin muissa kaupoissa), luomutuotteita (ainakin viimeksi käydessäni oli hyllyllinen) sekä suomalaisia leikkeleitä ja makkaroita, joissa on täysin sama suolaprosentti kuin niillä on muissakin kaupoissa.

Niinpä! Ja minä en jaksa aina näitä samoja tylsiä suomalaisia ruokia kaupoissa.

Käyn Lidlissä myös sen edullisuuden takia. En mä nyt oikeen ymmärrä miten pakkaaminen kassan jälkeen voi olla joillekin niin vaikeaa. Eli ostoskärry siihen päätyyn, ja tavarat kärryyn.

Mutta, ai niin, kun on tottuntu että on pitkä hihna missä voi pakata, niin eihän sitä voi tehdä yhtään toisin.

Musta on vaan hyvä että täällä on Lidl, ja vähän K- ja S-kauppojen ylivalta pienenee. Tervettä kilpailua myös Suomen markkinoille!

Vierailija
13/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
14/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällöin, mutta ei riitä ainoaksi kaupaksi.

Vierailija
15/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vaan raivostuttaa ne saatanan huonot kassat. Ei sieltä voi ostaa mitään

Vierailija
16/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppa eikä todellakaan löydy laadukkaita raaka-aineita. onneksi on varaa asioida tasokkaammassa kaupassa.

Vierailija
17/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidot Milbona on valion tekemään ja on halvempaa kuin muissa kaupoissa.

On myös valion tekemiä jugurtteja & ja oiskos ollut mehukeittojakin.

Kartanon esim.jauheliha on HK valmistamaa ...yms. onhan siellä kotimaista kun ottaa vain asioista selvää

Vierailija
18/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi, kun kävin Lidlissä, niin ei löytynyt avokadoa, mikä ei minusta ole edes mikään harvinainen eksoottinen hedelmä nykyään. Ja olihan siellä muutakin, mitä puuttui, olisiko ollut niinkin arkipäiväinen tuote kuin puolukkahillo. K-kaupan kautta piti vielä kurvata ennen kotiin menoa.

Vierailija
19/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Ja minä en jaksa aina näitä samoja tylsiä suomalaisia ruokia kaupoissa.

Käyn Lidlissä myös sen edullisuuden takia. En mä nyt oikeen ymmärrä miten pakkaaminen kassan jälkeen voi olla joillekin niin vaikeaa. Eli ostoskärry siihen päätyyn, ja tavarat kärryyn.

Mutta, ai niin, kun on tottuntu että on pitkä hihna missä voi pakata, niin eihän sitä voi tehdä yhtään toisin.

Musta on vaan hyvä että täällä on Lidl, ja vähän K- ja S-kauppojen ylivalta pienenee. Tervettä kilpailua myös Suomen markkinoille!

Vierailija
20/67 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä suositaan kotimaista, ja Lidlistä ei siis paljoa löydy. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan