Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä etä-äitiydestä? Pohdin tässä

Vierailija
18.06.2008 |

mitä tekisimme erossa lapsen suhteen. Yksi vaihtari on että minä, siis äiti, jään etäksi, ja isä olisi lähi, hoitaisi mm. tarhan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ainakaan ikinä luopuisi lapsesta!

Vierailija
2/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äitikin osaa ajatella täysin epäitsekkäästi lapsen parasta.

Tietysti on vaikeaa olla erossa lapsesta, mutta lapsen etu pitää mennä aina edelle. Jos lapsella on isän luona mahtavat olot, ja äidin luona ei, niin tietysti isä on parempi vaihtoehto lähivanhemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kummasti ajatellaan aina, että miten kukaan nainen voi luopua lapsistaan erossa. Mun mielestä samat tunteet ne on miehilläkin, mutta useammin niistä lapsista vaan joutuu luopumaan mies, vaikka se ei lapsen etu olisikaan.

Vierailija
4/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hoitopäivät olleet kohtuuttoman pitkän, äidit pitkän työmatkan takia. Isovanhemmat, kaverit ja kaikki tuttu olisi jäänyt. Nyt 4v myöhemmin lapsi voi hyvin (ja äiti myös) ja voi olla tyytyväinen lapsen puolesta. Ratkaisu oli oikea :)

Vierailija
5/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa valtakirjan etälle jos etä hoitaa joitain asioita? Vai miten olette hoitaneet?

t. ap

Vierailija
6/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oletteko molemmat lapsen huoltajia vai tuleeko toiselle yksinhuoltajuus.

2. Kumman luona lapsi asuu eli kumpi on lähivanhempi.

Vaikka lapsi asuisi suurimman osan aikaa toisen vanhemman luona, teillä silti voi olla yhteishuoltajuus eli kummallakin vanhemmalla on samat oikeudet hoitaa lapsen asioita ja isoista ratkaisuista on päätettävä aina yhdessä.

Yhteishuoltajuus ei riipu asumisratkaisusta siis. Ja yhteishuoltajuus on yleisin ja suositeltavin ratkaisu nykyään, ellei sitten toinen vanhempi kieltäydy huoltajuudesta tai ole sotkenut elämäänsä ja asioitaan aivan kokonaan ja huoltajuutta ei voi saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän