Omat päikkärit???
Elikkä meillä on nyt 2,5kk vanha poika, joka nukkuu noin 4-5h päikkärit pihalla vaunuissa... Ja nyt olen sitten miettinyt että uskallankohan itse mennä nukkumaan, kun hän vetelee hirsiä??? Siis meillä on kyllä käytössä itkuhälyytin, ja ajattelin vain tällaisia 0,5-1h päikkäreitä, kun kuitenkin nuo yöt ovat vielä hyvin katkonaisia, poika herää ainakin kerran ellei kaksi syömään... Vai onko vaan " kärsittävä" ?
Napero
Kommentit (6)
Kyllä itkuhälyttimeen voi luottaa tai pitää luottaa, jos on kauhea univelka niin nukuhan ihmeessä. Kissasuoja vain eteen tai joku verkko ettei eläimiä, ötökoitä pääse vaunuihin. Tämä on ainakin mun mielipide.
Mielestäni kaikkien kannalta on parasta, että nukut. Itse teen ainakin niin. Kyllä itkuhälyttimeen voi luottaa. Meillä poika nukkuu parvekkella, minä sohvalla. Näin jaksan paremmin!
T.niiskuneiti
Asumme omakotitaloalueella maalla ja täällä ei kyllä kissoja ole kuin ehkä yksi tai kaksi... Ja tuossa on kyllä suojaisa leikkikenttä vieressä, jossa on koko päivän (tai ainakin näin keväästä-syksyyn) lapsia vanhempineen. Ja muutenkin " kyylätään" tai paremminkin seurataan mitä naapuritalossa tapahtuu. No, ehkäpä huomenna yritän... Saa nähä miten käy...
Napero
Käytätähän varmaan vaunuissa sitä verkkoa, mikä estää linnut, oravat ym. pääsyn vaunuihin.
Kyllä mä ainakin nukun pikku tirsat, kun vauvakin, jos mua väsyttää. Meidän itkuhälyttimet ei toimi moitteettomasti, joten pidän ikkunaa rakosellaan ja kuulen hyvin kun vauva alkaa esim juttelemaan vaunuissa herättyään.
Vauvan ollessa pienempi, eikä meillä ole edes itkuhälytintä!!!
Meillä makuuhuone ulko-oven vieressä ja vauva nukkui ulkona terassilla! Hyvin heräsin aina kun vauvakin! =)
Itse en uskaltanut/osannut nukkua ekojen kuukausien aikana, kun poika nukkuin päikkäreitä vaunuissa parvekkeella. Nyt nukkusin surutta, vaan kun ei tuo puolivuotias enää kovin pitkiä päikkäreitä nuku...Mua kyllä tosin hermostutti vielä enemmän kun poika nukkui mummoloissa omakotitalon pihalla. Pelkäsin kissoja, oravia, lapsenryöstäjiä jne...mutta olihan tuo ihan turvassa omalla lasitetulla parvekkeella viidennessä kerroksessa ja silti en osannut itse rentoutua, voi harmin paikka.