Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti ja nyt ei tiedä mitä haluaa.

Vierailija
09.05.2018 |

Mies tunnusti pettämisen, itse en ollut edes epäillyt mitään. Itkettiin, puhuttiin jne, sanoin että yritetään yhdessä, jutellaan ongelmat. Mies halusi miettiä mitä elämältään haluaa. Hommasi paikan jonne muuttaa pariksi viikoksi miettimään. Nyt kulunut pari kuukautta, eikä ole vielä mitään ratkaisua. Itse kyllä vedin asiasta omat johtopäätökset ja totesin, että eiköhän se ole ero nyt. Mutta. Mies ei ole muuttanut osoitettaan virallisesti. Ei hakenut tavaroitaan. Ei tehnyt mitään eron eteen. Lapsia käynyt katsomassa satunnaisesti. Olen kerännyt miehen kamat laatikoihin ja jätesäkkeihin ulkovarastoon. Miten saan tämän eron nyt vietyä loppuun?? Ei olla naimisissa, asunnon omistamme puoliksi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai nyt oikeasti odota miehen ratkaisua sillä välin, kun hän "hämmentyneenä" jörnii toista naista ja pitää sinua varalla?

Miten saan tämän eron nyt vietyä loppuun, oli aloituksen kysymys. Asiallisia neuvoja kaipaisin.

Ap.

Vai  haluatko vain tapella purkaaksesi omia paineitasi? Sivuuttat meinaan aika näppärästi asialliset neuvot. 

Vierailija
22/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se Sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi erota jos ei ole naimisissa.

Vierailija
24/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai nyt oikeasti odota miehen ratkaisua sillä välin, kun hän "hämmentyneenä" jörnii toista naista ja pitää sinua varalla?

Miten saan tämän eron nyt vietyä loppuun, oli aloituksen kysymys. Asiallisia neuvoja kaipaisin.

Ap.

Vielä kerran...Selvität nyt ihan ensialkuun mahdollisuutesi lunastaa asunnon itsellesi, hankit näihin asioihin perehtyneen juristin ja varaat ajan lastenvalvojalle. 

Lastenvalvoja sanoi, että palataan asiaan kun mies on muuttanut ja pankista on lainatarjous, mutta mies ei ole sanonut juuta tai jaata ostatarjoukseeni.

Ap.

Seuraava askel on sitten se juristi jonka avulla osoitat että olet tosissasi. Jos avoliittonne on kestänyt yli viisivuotta ja teillä on lapsia voit hakea käräjäoikeudelta pesänjakajaa omaisuuden erottelua varten.

Vierailija
25/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa päättä suhde on muuttaa itse. 

Vierailija
26/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei tosin poista maksuvelvoitteta omistamaani taloon. Ärsyttävää kun mies on noin vätys =(

Vierailija
27/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tosin poista maksuvelvoitteta omistamaani taloon. Ärsyttävää kun mies on noin vätys =(

Haluatko sen eron vain tuota löysässä hirressä roikkumista? Mies ei voi lopputomiin eroa pitkittää, mutta se tosiaan maksaa...kai sinä jotenkin olet selustasi turvannut?

Sinulla on ollut pari kuukautta aikaa selvittää asioita, mutta edelleen jahkailet joten et taida itse olla yhtään yhtään sen parempi. 

Vierailija
28/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta ap:lta ihan tolkun kysymyksiä. En mä vaan tietäisi miten avoliitto puretaan varsinkaan jos toinen vaan velttoilee eikä tee mitään päätöstä. Onneks oon naimisissa, juridisesti niin paljon helpompaa

Vierailija
29/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies. Juoksee vieraissa, sotkee omansa ja muiden asiat. Eikä laita tikkua ristiin korjatakseen töppäyksiään, saati että tekisi jotain hyödyllistä.

Asu lastesi kanssa talossa niin pitkään kuin mahdollista ja anna miehen maksaa edelleen talosta ja lasten kuluista puolet. Älä kuitenkaan odota mieheltä mitään ratkaisuja. Mies ei sellaiseen pysty. Tee itse omat ratkaisusi niinkuin parhaaksi näet itsesi ja lasten kannalta. Tuommoisen "miehen" voit jättää täysin huomiotta.

Vierailija
30/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No musta ap:lta ihan tolkun kysymyksiä. En mä vaan tietäisi miten avoliitto puretaan varsinkaan jos toinen vaan velttoilee eikä tee mitään päätöstä. Onneks oon naimisissa, juridisesti niin paljon helpompaa

Juridisesti avoliitossa pätee samat asiat. Yhteisomisuhteen voi purkaa ihan samalla tavalla. Et sinä avioliitostakaan miestä saa automattisesti lähtemään, jos hän vastaavalla tavalla pitkittää eroa. Käräjille joudut sinäkin lähtemään.

Vierailija
31/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla helpompaa? 

Vierailija
32/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen mies. Juoksee vieraissa, sotkee omansa ja muiden asiat. Eikä laita tikkua ristiin korjatakseen töppäyksiään, saati että tekisi jotain hyödyllistä.

Asu lastesi kanssa talossa niin pitkään kuin mahdollista ja anna miehen maksaa edelleen talosta ja lasten kuluista puolet. Älä kuitenkaan odota mieheltä mitään ratkaisuja. Mies ei sellaiseen pysty. Tee itse omat ratkaisusi niinkuin parhaaksi näet itsesi ja lasten kannalta. Tuommoisen "miehen" voit jättää täysin huomiotta.

Ja tyyppillnen nainen, joka on passiivisena tilanteen vietävisssä ja istuu odottamassa mitä mies haluaa.

Millä ap saa pakotettua miehen maksamaan puolet lasten kuluista? 

Vierailija
33/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu passiivisena tässä hoidan koko arkirumban, lapset, kissat, koirat, auto, omakotitalon hommat. Onneksi suora tilisiirto miehen tililtä laskutilille pyörii edelleen. Asuntolainaan pyysin lyhennysvapaata kunnes asiat selviää. Oikeuteen meno voi tulla tosi kalliiksi, sinne vasta jos muu ei tepsi.

Ap.

Vierailija
34/34 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu passiivisena tässä hoidan koko arkirumban, lapset, kissat, koirat, auto, omakotitalon hommat. Onneksi suora tilisiirto miehen tililtä laskutilille pyörii edelleen. Asuntolainaan pyysin lyhennysvapaata kunnes asiat selviää. Oikeuteen meno voi tulla tosi kalliiksi, sinne vasta jos muu ei tepsi.

Ap.

Mitä siis mies vastaa kun sinä kerrot hänelle mitä sinä haluat? Että halut hänen vievän tavaransa jo johonkin muualle tai tekevän niille ainakin jotakin tai kerrot että maksa nyt asuntolainaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi