Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähemmän tunnetut koodit ulkonäössä?

Neiti Etsivä
09.05.2018 |

Mitä vähemmän tunnettuja koodeja tiedät millä erilaiset ihmiset viestivät ympäristölleen asioita?
Britanniassa oli vuosia sitten erilaisilla homoseksuaaleilla tapana viestiä laittamalla tietynvärinen nenäliina tiettyyn takataskuun riippuen siitä mitä oli hakemassa.

Ainoa mitä suomessa käytetään yleisesti minkä minä tiedän on se pieni sokeripalan kokoinen "parta" alahuulen alla joka on viesti alistamisesta kiinnostuneesta seuraahakevasta homoseksuaalista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän saman partajutun olen minäkin kuullut mutta se ei taida olla kovinkaan tunnettu juttu suomessa?

Vierailija
2/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ton perusteella mun mies haki homoseuraa tossa taannoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka tunnettu tää on, mutta jos on toinen lahje ylhäällä ja toinen alhaalla niin on huumeita kaupattavaksi.

Vierailija
4/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka tunnettu tää on, mutta jos on toinen lahje ylhäällä ja toinen alhaalla niin on huumeita kaupattavaksi.

Siis toinen puntti pitkistä housuista vedetty sillain polveen asti, sortseiksi.

Vierailija
5/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän saman partajutun olen minäkin kuullut mutta se ei taida olla kovinkaan tunnettu juttu suomessa?

Nuorilla papeilla takavuosina oli tavallinen tuollainen parta.

Vai sellaisia harrastuksia pappispiireissä 😁

Vierailija
6/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tarkoittaa punainen liina oikeassa takataskussa?

Vierailija
7/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Pitääkin varoa, ettei vahingossa lähetä vääriä signaaleja.

Miten yleisessä tiedossa tuollaiset jutut oikeasti ovat?

Vierailija
8/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän tuulitakin alimman napin auki lenkille lähtiessäni, kun olen avoin intiimemnille lähestymisyrityksille.

Vierailija
9/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kynitty kanatukka, niin seksi ei enää kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
10/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kynitty kanatukka, niin seksi ei enää kiinnosta ollenkaan.

Joku päivä kenties alat pikkuhiljaa ymmärtää sen olevan koodi, jolla torjutaan kaltaistesi lähentelyt.

Vierailija
11/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen näyttää naiselta, hän ei ole minusta kiinnostunut.

No mutta vakavasti, näitä olisi kyllä kiva kuulla lisääkin. Vastikään sain kuulla että jos "ok"-merkin tekee käsillä just tietyllä tavalla, kyse onkin jostain valkoisten ylivallan symbolista... Ärsyttävää.

Vierailija
12/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bloods.

Vierailija
13/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aika sitten näin tämän. Tyyppi kulki edelläni, niin siinä ihmettelin että miksi ne housut olivat sillain. Luulin ettei se tajunnut että toinen lahje oli pudonnut alas..

Vierailija
14/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen kysymys. - Se, mikä on "hieman" tylsää on, että väärin tulkinnat ovat parhaimmillaan hauskoja, ikävimmillään loukkaavia. Tältä väliltä sitten lienee hämmennys ja, ehkä pieni järkytys. Kuvitteliko tai oliko hän ihan tosissaan ja ajatteli minusa siksi tai tuoksi koska sitä tai tuota mahd. verraten tavallista.

Esimerkiksi eihän minun miehenä tarvitsisi varmaankaan muuta kuin laittaa päälleni nahkahousut ja käväistä ne päällä kaupungilla niin varmasti saattaisin saada aikaan jonkun mielikuvissa aikaan, että olsin homoseksuaali.

Hymyilyttää ja naurattaa vieläkin kun muitelen millaisia ilmeitä tuli nähtyä kerran kun olimme pienellä mies porukalla kaikki pukeneet osa hameen ja jokunen kiltin päällemme, kun yritimme matkia skotlantilaisen sankarimme (tulevan sulhasen) maan tapaa pukeutua, järjestäessämme hänelle polttareita. - Tai kun saavuimme kokoontumispaikallemme, niin lähes kaikki halusivat ensiksi kertoa miltä oli tuntunut olla ja kulkea yksin kirkasta päivää "hameessa."      

Vierailija
15/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla papeilla takavuosina oli tavallinen tuollainen parta.

Vai sellaisia harrastuksia pappispiireissä 😁

Ironista, kun jäävät kuitenkin koko ajan kiinni pikkupoikien raiskailusta. 

Vierailija
16/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ton perusteella mun mies haki homoseuraa tossa taannoin.

Saiko?

Vierailija
17/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mun zumba-ohjaaja on huumediileri!

Vierailija
18/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava huomata miten täällä taas ei pystytä käsittelemään sitä ettei itse tiedetä jotain asiaa.

Täällä lisätietoja tästä nenäliina koodista jos edes sitä ette tiedä:

https://en.wikipedia.org/wiki/Handkerchief_code

Mutta irvailkaa vain sillä nolaatte vain itsenne. yyhyy koska minä en tätäkään ei se voi olla totta ja tästä kertoja on ihan tyhmä vai mitä äiti?

Vierailija
19/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava huomata miten täällä taas ei pystytä käsittelemään sitä ettei itse tiedetä jotain asiaa.

Täällä lisätietoja tästä nenäliina koodista jos edes sitä ette tiedä:

https://en.wikipedia.org/wiki/Handkerchief_code

Mutta irvailkaa vain sillä nolaatte vain itsenne. yyhyy koska minä en tätäkään ei se voi olla totta ja tästä kertoja on ihan tyhmä vai mitä äiti?

Hienosti löit luun kurkkuun näille vinkujille. 

Vierailija
20/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis toinen puntti pitkistä housuista vedetty sillain polveen asti, sortseiksi.

Tää oli trendi silloin kun bomfunk mcs oli kova sana. Enpä tiennyt että liittyi huumeisiin.

Kai se oli sitä katu-uskottavuutta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi