Toinen nainen: jättikö mies koskaan tyttöystäväänsä?
Siinä se kysymys tulikin. Pelkästä seksistä lähtenyt juttu, jatkunut vuositolkulla ja nyt miehellä herännyt voimakkaita tunteita. Ottaa isoja riskejä vuokseni. Mutta päättyykö nämä aina siihen että toinen nainen jää nuolemaan näppejään? Ps. Tiedän kuinka väärin teen. Pps. Tiedän että jos asiat minun kannaltani päättyisivät hyvin, voisi mies tehdä minulle ihan saman.
Kommentit (45)
Mies jätti vaimonsa vuokseni. Ajattelen joka pv että koska minulle käy niin...ainahan sitä luulee olevansa erityinen.
Useimmiten toinen nainen jää nuolemaan näppejään, mutta ei toki aina. Itsellä ei ole kokemusta, sen sijaan itselleni erittäin läheisellä ihmisellä on. Hän oli se toinen nainen, mutta nykyään on vaimo ja lasten äiti ja melko varma olen siitäkin, että oikeasti myös se ainoa nainen (ainakin tällä hetkellä t. kyyninen minä). Kuitenkin tämä kaikki tapahtui suhteellisen nopeasti, ei siis ollut mikään vuosia kestävä salasuhde. Epäilen, että sellaisissa todennäköisyys sille, että mies oikeasti jättäisi tyttöystävänsä/vaimonsa on erittäin pieni - korkeintaan hänet saa itselleen jos se nainen jättää hänet syystä tai toisesta. Tuossa ystäväni tapauksessa kuitenkin tunteet roihahtivat molemmin puolin voimakkaasti ja melko pian alettiin oikeasti harkita yhteistä tulevaisuutta, joka oli eri asia kuin se, että toista roikotetaan mukana vain kakkosvaihtoehtona eli varap****na ja ihan vain hauskana vaihteluna.
Oma mielipiteeni on että jos mies heti alussa menee sekopäiseksi uudesta naisesta, voi lähteäkin. Mutta jos vuosia on pysynyt vaimon luona sivusuhteesta huolimatta, niin en usko että lähtee enää.
Paitsi jos vaimo on saanut tarpeekseen ja laittaa ukon pihalle. Missä tapauksessa ukko voi kyllä väliaikaisesti kantaa kimpsunsa kakkosnaisen luo, kunnes saa elämänsä raiteilleen. Uudessa elämässä sitten lähtee uuden naisen matkaan. Ei tämän puolihaalean silloin tällöin sängynlämmittäjän kanssa.
Kakkosnainen on tuonut mielenkiintoista lisää arkeen, mutta jos olisi miehen mielestä Se Nainen jota hän on koko elämänsä odottanut, mies olisi lähtenyt piankin.
Erosivat juu, mutta eivät tosin mun takiani. Tapaillaan miehen kanssa satunnaisesti edelleen. Kumpikaan ei tosin ole koskaan halunnut tai halua mitään vakavaa.
Ei jätä ainakaan minun takia. Tykkää kuulemma vaan paneskella muita vaikka vaimon kanssa on kaikki hyvin. Ehkä jos vaimo ei antaisi niin jättäisi tai ainakin kävisi useamman naisen luona. Minulla kyllä loppui tunteet jo vuosi sitten ja suhde on vain fyysinen ja ihan kaverillinen. Vaimokin vaikuttaa ihan mukavalta niin en tajua... ehkä heillä on jokin avoin suhde.