Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin miestä enää tarvitaan? Siis kun lapsetkin on jo tehty.

Vierailija
24.04.2006 |

Kertokaapa, kun nuo tuppaavat pettämään, sotkemaan nurkissa, luistamaan lastenhoidosta ja kotitöistä ja mitä muuta vielä...

Eikö ole parempi elää yksin, ei tarvitse kuunnella jatkuvaa nalkutusta ja vittuilua, lastenhoidot toimivat vuoroissa ja saa säännöllisesti vapaata.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole koskaan valittanut kotitöiden tekemisistä. Olen vain näin todennut olevan ja mies on sanonut, että ne on naisten hommia. On siis silloinkin kun olen työäitinä.

Naisten hommia siis ovat norm. siivouksen, pesemisten, ruoanlaiton, lastenhoidon, lääkärireissujen lisäksi lamppujen vaihdot, kaikki kodin ruuvaukset ja pienet remontit, yhteydenpito huoltoyhtiöön tai tarvittaviin remonttimiehiin, raha-asioiden hoito jne. (mies ei tiedä huoltoyhtiön numeroa/pankkien salasanoja/päiväkodin numeroa/lääkäri numeroa)

Vaikeaa tässä on se, että mies on ihan mukava...välillä..

Niin pitää muistaa olla onnellinen, että tuo tukon rahaa aina silloi tällöin!

Vierailija
22/27 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ETTEKÖ KAIPAA MIESTÄ RAKASTAMAAN TEITÄ?

Minä tiedän mieheni rakastavan minua. Hän ei kuitenkaan ole jatkuvasti sitä rakkauttaan ilmituomassa. Sen verran varmasti saisi sinkkumarkkinoiltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä niistä hommista. Tehköön nyt niitä vielä.

Vierailija
24/27 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mietipä oikeasti mihin Sirpa Ismoa tarvitsee? Sikspakin tyhjentämiseen. Että jos Sirpakin kestää niin kai me muutkin, vai mitä?

Vierailija
25/27 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annatte kun tollasen sekundan kanssa sikiätte, ei voi ymmärtää.

Mulla mies on mun sielunkumppani ja paras ystävä jota rakastan enemmän kuin voin ymmärtää. Mä en ole mieheni kanssa sen takia, että saisin kakaroita vaan siksi, että rakastan miestäni ja haluan elää hänen kanssaan. Haluan, että jossain vaiheessa (n.parikymppisinä) lapset muuttaa pois kotoa, mutta miehen kanssa haluan olla lopun elämäni

Vierailija
26/27 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja varmaan iso osa naisistakin) niin pakollahan osan niistä ainakin on joillekin kelvattava...

Vierailija
27/27 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltaa auton

laittaa taulun koukut seinälle

vauhtaa lampun...

voi kun osaisi tehdä noi asiat jonain päivänä itsekkin..

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän