Nykyaika ahdistaa
Tämä kuulostaa nyt jotenkin naurettavalta teinin kirjoittamana, mutta minua ahdistaa kovasti nykyajan s*ksin ja s*ksuaalisuuden korostaminen joka paikassa. Kaikkien pitäisi olla mahdollisimman haluttavan näköisiä ja kaikkien pitäisi myös haluta jatkuvasti. Minua tämä häiritsee, toivoisin hieman "konservatiivisempaa" suhtautumista siihen. Minua inhottaa puolialastomana keikistelevät naiset kaikissa medioissa, ihmisarvo mitataan rintojen ja perseen perusteella. Minä _inhoan_ tätä kaikkea ja olen suunnitellut vakavissani jopa meneväni nunnaluostariin pakoon tätä. Ja ei, en ole ylipainoinen.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen näkee keskimäärin 4000 mainosta päivässä. Ihan turha sanoa, että kyllä eläimetkin paritteli keskiajalla. Jos päivässä näkee paljasta pintaa/seksillä myymistä neljätuhatta kertaa, niin kyllä se alkaa tuntua aika paljolta.
Entä jos joku muu aihe tunkisi tajuntaan noin monta kertaa päivässä? Vaikkapa bakteerit tai homoseksuaaliset suhteet tai uskonto? Eikö se muka häiritsisi?
Häiritsee se mm hermostoa. Tuo jatkuva tietotulva saattaa aivot ylikuormitustilaan. Se informaation määrä on niin suuri, että ihmisen aivoilla ei ole kykyä käsitellä sitä.
Tästä kyllä löytyy ihan dokumentteja.
Minäkin kyllä koen itseni aseksuaaliksi. Ei todellakaan kiinnosta edes ajatuksen tasolla.
Pidän myös kiusallisena sitä, kun kaverit puhuvat näistä asioista niin avoimesti, vaikka itse olen sanonut, etten välittäisi kuulla niistä.
Minustakin tuntuu, ettei joidenkin elämässä ole oikeasti mitään muuta, kuin **ksi. Se ällöttää, huvittaa ja säälittää. Toisaalta tunnen itseni jotenkin friikiksi ja vialliseksi tämän takia.
Ap
Minä en ole aseksuaali, mutta minuakin häiritsee seksin liika esilläolo. Enkä tykkää kaalimato- ja hiivalääkemainoksesta. Ai hitsi kun kutittaa! Kuka haluaa ajatella toisten kutisevia vaginoja yhtäkkiä keskellä päivää?
Sellanen ei hävetä, jos pitää pyytää vaikka kaverilta tamponi lainaan, sillä tottakai kuukautiset on normaali asia. Tai hävettää vain siinä mielessä, että voisi ne välineet pitää itsekin mukana.
Ne kaalimadon ja vastaavien mainokset kuvottaa :x
Minä jättäydyin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle koska en halua harrastaa seksiä ennen kunnollista tutustumista tai suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kyllä koen itseni aseksuaaliksi. Ei todellakaan kiinnosta edes ajatuksen tasolla.
Pidän myös kiusallisena sitä, kun kaverit puhuvat näistä asioista niin avoimesti, vaikka itse olen sanonut, etten välittäisi kuulla niistä.
Minustakin tuntuu, ettei joidenkin elämässä ole oikeasti mitään muuta, kuin **ksi. Se ällöttää, huvittaa ja säälittää. Toisaalta tunnen itseni jotenkin friikiksi ja vialliseksi tämän takia.
Ap
Et ole friikki etkä viallinen. Me olemme vain tyytyväisiä pitäessämme matalaa profiilia. Aseksuaalisuus ei ole muodissa valtamediassa mutta luulen että meitä ”yliseksualisoituneeseen kulttuuriin” kyllästyneitä on enemmän kuin arvaatkaan.
Ja mitäs siellä roskalehdistön sivuilla taas on.
"Vi#ttu tuoksuu hyvälle" Rosa Meriläisen seksi. "Eikä seksistä tarvitse paasata otsa rypyssä. Meriläinen ja Salo ovat ottaneet käyttöön "piluilu"-termin."
Terapeutti määräsi orgasmin.
Lapsi löysi seksilelun.
Akin ja Ritan seksi : "Täyskö meiä oikee flatkuttaa"
Tätä myötähäpeän määrää ei voi kyllä millään mittarilla mitata.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs siellä roskalehdistön sivuilla taas on.
"Vi#ttu tuoksuu hyvälle" Rosa Meriläisen seksi. "Eikä seksistä tarvitse paasata otsa rypyssä. Meriläinen ja Salo ovat ottaneet käyttöön "piluilu"-termin."
Terapeutti määräsi orgasmin.
Lapsi löysi seksilelun.
Akin ja Ritan seksi : "Täyskö meiä oikee flatkuttaa"
Tätä myötähäpeän määrää ei voi kyllä millään mittarilla mitata.
"Piluilu" ?
LOL
Vierailija kirjoitti:
Siis kun täällä puhutaan ihmisten markkina-arvosta, joka taitaa perustua aikalailla vain seksikkyyteen, sitä tarkoitin.
Ap
Ei kannata ihan kaikkia provoja uskoa markkina arvoista yms.. Todellisuudessa niillä ei ole merkitystä ja varmasti löydät vielä kumppanin joka arvostaa sinua. Jätä seksiholistit vain omaan arvoonsa niinkuin me muutkin.
T:N26v
TIS-Sammy ei enää piilottele tunteitaan: "Kyllä todellakin haluaisin Amandaa panna"
Voi jeesus mitä pas#kaa taas.
Tunteet
Haluaisin panna
Pilluriippuvainen vässykkä
Vierailija kirjoitti:
TIS-Sammy ei enää piilottele tunteitaan: "Kyllä todellakin haluaisin Amandaa panna"
Voi jeesus mitä pas#kaa taas.
Tunteet
Haluaisin panna
Pilluriippuvainen vässykkä
Hienoa uutisointia kyllä taas. Haluan panna = tunteet. LOL
Kyllähän se on pitkään vaikuttanut, että lopun alku on ollut menossa. Tosin ehkä kaikkina aikakausina on ajateltu näin. Länsimainen yhteiskunta saattaakin tuhoutua sisältä päin omaan ahneuteensa ja itsekylläisyyteensä. Näin kävi Roomankin valtakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saatat olla demiseksuaali, joka haluaa läheisyyttä, seksiä vain tietyn ihmisen kanssa. Aivan tervettä pikemmin kuin joka paikassa peuhaaminen.
Et ehkä ole ainoa.
Viime aikoina on uutisoitu, että selvitysten mukaan seksiä harrastetaan entistä vähemmän. Vaikka siitä jauhetaan enemmän kuin koskaan. Ehkäpä juuri siksi.
Niin minuakin mutta lähinnä käynnissä olevan valkoisen rodun kansanmurhan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSaatat olla demiseksuaali, joka haluaa läheisyyttä, seksiä vain tietyn ihmisen kanssa. Aivan tervettä pikemmin kuin joka paikassa peuhaaminen.
"uusi normaali" on per#seestä.
Seksi/seksuaallisuus on ainoita aitoja asioita maailmassa, kaikki muut asiat ovat teatteria jota ei liian tyhmät ihmiset kykene näkemään ja näin luovat niille omat arvojärjestyksensä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Seksi/seksuaallisuus on ainoita aitoja asioita maailmassa, kaikki muut asiat ovat teatteria jota ei liian tyhmät ihmiset kykene näkemään ja näin luovat niille omat arvojärjestyksensä maailmassa.
Illalla ohjelmaa rauhanuskontokulttuurista, missä oranki on otettu uskonveljien prostituutioksi.
Minua ei inhota naisten laittautuminen ja itsensä seksualisoiminen ollenkaan, päinvastoin, mutta löyhä seksuaalimoraali kylläkin. Kyllä voi olla yhtäaikaa seksikkään näköinen ja olla harrastamatta yhden yön suhteita.
M36
Joo ap, samat fiilikset minulla ja olleet jo teinistä asti. Olen siis 21-vuotias nainen nyt. Ihmetyttää vaan kaikki jatkuva seksistä kohkaaminen, siis ihan kuin elämässä ei olisi paljon muutakin ja kiinnostavampaa sisältöä. :D Ennen ärsytti, mutta nykyään myös huvittaa. Olen tosin tunnistanut itsessäni aseksuaalisuuden ja tajunnut että ehkä olen vaan sitten erilainen kuin valtaosa ihmisistä, parempi näin. Vaikka et aseksuaali olisikaan niin minusta on hienoa, että yksityisyyttä arvostavia ihmisiä vielä löytyy. On vaan jotenkin niin paljon tyylikkäämpää pitää seksielämänsä yksityiskohdat itsellään (vaikka sitä harrastaisikin).