Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allergialääke, joka ei ihan oikeasti väsytä?

Vierailija
08.05.2018 |

Mikäs antihistamiini aiheuttaa teillä vähiten väsymystä? Alkaa turhauttaa, kun vaihtoehtona on toimintakyvyttömäksi tekevät allergiaoireer tai sitten sänkyyn kaatava väsymys...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys menee ohi kun vaan jatkaa käyttöä. Mulla ainoat jotka auttaa ovat cetiritzin 2xpv tai loratadin 4xpv nämäkin alkuun väsyttää, mutta ohi on mennyt kun toleranssi kasvaa.

Vierailija
2/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen väsymykseen kyllä tottuu. Osittain väsymys tulee myös itse allergiasta. Elimistö on tulehdustiassa. Yöllä tukkoisuus on pahinta, ja yöunen laatu kärsii.

Ota päiväunia, jollei se vaikuta yöuniisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xyzal ei väsytä. 

Zyrtec väsyttää niin, että kun erehtyy aamulla ottamaan tabletin, nukkuu iltaan asti. 

Vierailija
4/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aeroius on mulle väsyttämättömin. Otan sen tosin aina illalla ennen nukkumaan menoa. Syön siis ympäri vuoden antihistamiinia.

Vierailija
5/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihdettiin Levocetiriziin, kun valitin väsymystä. Olen ollut tyytyväinen. Ympäri vuoden joudun käyttämään.

Vierailija
6/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyajan antihistamiinit väsytä. Harmi, ettei enää saa niitä kunnon antihistamiineja, mitä määrätiin vielä 80-luvulla. Siitepölyaallergiassa olisi jotain hyvääkin jos niitä saisi vieläkin, mutta eipä tässä mitään hyvä puolia ole kun niitä ei saa.

Vierailija
7/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muinoin kolmen talven ajan siedätyshoito. Allergia parani, mutta vasta pari vuotta siedätyshoidon päättymisen jälkeen.

Vierailija
8/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua väsyttää kaikki nuo reseptittömät lääkkeet pahasti. Kestine Lyo ehkä vähiten, Zyrtecit ja vastaavat ihan tappoväsyttäjiä.

Mutta paras on reseptillä saatava Duact. Väsyttäisi muuten siinä missä muutkin, mutta siihen on lisätty piristävää efedriiniä vastavaikuttamaan väsyttävää vaikutusta, joten enemmänkin piristää.

Vierailija
9/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telfast ei väsytä. Sallittu myös lentäjille. Allergia- saattaa itsessään väsyttää. Muista ottaa allergialääkkeet säännöllisesti!

Vierailija
10/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerius väsyttää vähiten.

Vierailija
11/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt. Nukahtelen pystyyn jopa näillä "moderneilla". Mieluummin olen sitten vaikka hengittämättä, kun jotain pitäisi päivän aikaan saada aikaiseksi. (eli Seretidellä, Ventolinella ja ajoittain avaavalla nenäsuihkeella mennään)

Vierailija
12/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestox ja telfast ei väsytä

Vierailija
13/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aerius väsyttää vähiten.

Aerius on tuotemerkki, desloratadiini on vaikuttavan aineen nimi. Noita valmistaa moni eri lääketehdas.

Vierailija
14/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ja pojalla toimii vain desloratadiini, ei väsytä eikä tarvitse kuin tabletin per päivä.

Vierailija
15/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Nordinin aivojumppa

Vierailija
16/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desloratadiini mulla ainoa joka ei väsytä ja oikeasti auttaa myös allergiaan. Kokeiltu vuosien varrella kaikki läpi. Ja otan aamulla, muut piti ottaa iltaisin.

Vierailija
17/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua väsyttää kaikki nuo reseptittömät lääkkeet pahasti. Kestine Lyo ehkä vähiten, Zyrtecit ja vastaavat ihan tappoväsyttäjiä.

Mutta paras on reseptillä saatava Duact. Väsyttäisi muuten siinä missä muutkin, mutta siihen on lisätty piristävää efedriiniä vastavaikuttamaan väsyttävää vaikutusta, joten enemmänkin piristää.

Siis eihän duactia saa syödä kun 10päivää putkeen, miten voit käyttää allergiaan?

Vierailija
18/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Kestineä ja olisin iloinen, jos löytäisin semmoisen lääkkeen, jolla nukahtaisi pystyyn. Nykyisellään en huomaa mittän väsymystä. Voisi vain koisia kevään peiton alla, kun tentit on tehty. Edes melatoniini ei väsytä mulla. :(

Vierailija
19/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kysyä samaa palstalla. Hauska miten yksilöllistä väsyttävyys on, itsellä Heinix ei väsytä mutta teini nukkui koko päivän :o

Vierailija
20/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis estää tehokkaasti allergisia oireita. Paha koivuallergia, kohtalaisen paha heinäallergia. Pössyttelin 2013-2015 keväällä ja kesällä paljon, silloin ei ollut paljon juuri mitään allergia oireita. Oireet palasivat kun lopetin pössyttelin. Allergialääkettä olin syönyt yli 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän