Kuinka monta tuntia pärjäisit sadalla eurolla?
Minulla on vain sata euroa illan ruokakauppaostoksiin ja hieman mietityttää, että saako sillä mitään.
Kommentit (20)
Haluan siis pitää keskustelun asiallisena.
Pussin sipsejä ja neljä laatikkoa olutta.
Satasella saat puol tuntia mun kanssa.
Suurin määrä rahaa jonka olen laittanut kerralla ruokakauppaan on 22€
Terveisin opiskelija
Riippuu ostatko itselle vai koko suvulle? Itselle tuo rittää helposti pari viikkoa.
Jotain viisi päivää,käyn kerran viikossa kaupassa ja säästössä kymppitonni.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 110-vuotias?
Mulla menee 200 euroa kuussa ruokaostoksiin.Enkä edes ole köyhä.
Tänään en olisi pärjännyt montaakaan tuntia. Piti maksaa sähkölasku ja öljyn vaihto autoon. Siihen olisi kaikki uponnut, eikä olisi riittänytkään ..
Sinkkumies
24h x 14 = noin monta tuntia. Siis satkulla.
Riippuu päivästä. Kuunvaihteessa menee päivässä melkein kolme tonnia. Joskus sillä voi pärjätä reilun viikonkin.
Älytön kysymys. Onko aloittaja juuri satasen pikavipin ottanut teinipoika?
T: Keskiluokkainen perheenäiti, joka selviää useita tunteja - toisinaan jopa päiviä - hienosti käyttämättä rahaa lainkaan
Just joo. Olihan aloitus.
Kävin lauantaina kaupassa. Jos siitä laskee niin 78 tunnissa on mennyt vasta 23 euroa 3 henkisen perheen kuluihin. Eiköhän tuolla jäljelläolevalla 77 eurolla selviä vähintään lauantaihin eli yhteensä 168 tuntia. Voi olla että menee 200 tuntiakin rikki!
Keskituloinen perhe, vanhemmat ja teini
Komppaan opiskelijaa, itsekin olen yksi. ruokaostokset ovat enimmääkseen maksaneet 35€ ja sillä menee jääkaappi täyteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 110-vuotias?
En vaan omistan taloni ja pienet menot.
Saahan sillä rahalla vaikka pari sataa kiloa makaroneja. Nälkään ei ainakaan kuole.
Ei saa. Jos sinulla ei ole luottokorttia, ota pikavippi.