Vinkkejä Dubain matkaan?
Onko täällä Dubaissa lomailleita? Oltaisiin koko perhe menossa 2 viikoksi sinne. Mitä siellä kannattaisi käydä katsomassa? Ja voiko nainen mennä siellä ilman huntua? Entä voiko juoda alkoholia?
Kommentit (24)
Dubai on aivan ihana lomakohde!
Upeat rannat, ihania hotelleja, hyvä palvelu, ei kännääjiä missään(vaikka hotelleissa alkoholia myydäänkin).
Ihania shoppingcentereitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Samaa tulin ehdottamaan kuin kakkonen.
Dubain matkaajat ottaa kakkoseen
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä Dubaissa lomailleita? Oltaisiin koko perhe menossa 2 viikoksi sinne. Mitä siellä kannattaisi käydä katsomassa? Ja voiko nainen mennä siellä ilman huntua? Entä voiko juoda alkoholia?
Sellainen valkorroska siellä.
Kun kävin ruokakaupassa aasialaistaustaisen ystäväni kanssa, niin meitä kohdeltiin eri tavalla, molemmilla meillä oli kangaskassit mukana, vartijat tutkivat hänen kassinsa, muttei minun. Ja kerran kun menin huntu päässä kauppaan, vartija huikkasi minulle jotain, kun käännyin hän huomasi että olen valkoinen, sitten hän vain pahoitteli ja antoi minun jatkaa menojani. kun olin kerran eräänä sateisena iltana bussiasemalla odottamassa bussia joka oli myöhässä, huomasin kun eräs vanhempi intialainen nainen meni kysymään koska bussi tulee, vastaus oli tosi täykeä ja lyhyt, kun minä menin viiden minutin päästä kysymään, tilanne oli ihan toinen, hymy oli hyvin leveä, kutsuttiin sisälle odottamaan etten vaan kastuisi ja oltiin tarjoamassa siellä jotain teetäkin... kiitin kauniisti mutta menin sitten kuitenkin sinne sateeseen odottamaan sen naisen kanssa sitä bussia...
Mulla menis koko ilta jos lähtisin kaikkea luettelemaan mitä siellä näin ja koin.
Mut ihan tiivistyksenä, niin kyllä mä koen että täällä Suomessa saa ystävällistä palvelua, väristä ja asemasta huolimatta.