Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, jos on loukkaantunut lapselleen

Vierailija
08.05.2018 |

Ja sen takia nousee vihantunteita lasta kohtaan?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kuuluu kertoa tämä sille lapselle, rakentavassa hengessä toki.

Mitä ehdotat siis tarkemmin, että sanoisin?

ap

Tietysti sen että mistä syystä olet loukkaantunut. Lapsesi saa tilaisuuden pyytää anteeksi.

Älä ehdota tätä. Tämä äiti uhkasi muuttaa kun lapsi toi kiviä sisälle. Nyt on muuttanut. Ja sitä ennen raivosi. Haukkui. Ei huolehtinut mistään

Tämän tytön ei tarvitse pyytää anteeksi. Eikä kuulla äitinsä sekoomista enää

Vierailija
22/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8v.

Ja siis loukkaannuin sellaisesta, mitä ei ollut lapselta kielletty :( ..... Lapsen isä ei piittaa kyseisestä käytöksestä. Eikä siitä, että se loukkaa minua.

ap

Miksi loukkaavaa käytöstä ei ole kielletty?

No sehän lukee tuossa. Mies ei piittaa siitä, että sitä harrastetaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itihullu on loukkaantunut kun lapsi kinuaa huomiota... äiti ei tapaa koskaan. On lähtenyt

Vierailija
24/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni on joskus loukannut minua niin, että olen hänelle joskus sanonut, että jos olisi joku muu ihminen, kuin lapseni, en olisi hänen kanssaan tekemisissä. Puimme näitä asioita joskus aika kiivaastikin hänen murrosiän temmellyksissä. 

Koko ajan kuitenkin oli puheyhteys ja välit pysyivät silti hyvinä, vaikka välillä tuntui, etten vain pysty kohtaamaan sitä järjetöntä pahaa oloa, mitä hän purki minuun.

Mutta sekin ikä meni ohi ja välit ovat nykyään hyvät ja lämpimät. Ollaan selvitelty noita kuvioita jälkeen päin ja purettu tilanteita, ettei jäisi hänellä aikuisena kaivamaan ja kalvamaan.

Ihmisiähän ne äiditkin ovat.

Minä en halua aiheuttaa hänelle pahaa oloa, en purettavaksi, enkä muutenkaan.

ap

Vierailija
25/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kyllä varmaan jossain iässä ymmärtää, että eri ihmisten kanssa voi olla vähän eri säännöt. Itselläni ei ole lasta, joten en osaa tämän tarkemmin sanoa.

Vierailija
26/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kyllä varmaan jossain iässä ymmärtää, että eri ihmisten kanssa voi olla vähän eri säännöt. Itselläni ei ole lasta, joten en osaa tämän tarkemmin sanoa.

Minusta sellainen on vähän vaikeaa jostain syystä. Kaipaisin sitä, että mies olisi ollut samaa mieltä, että olisi tuki sille, mitä tarvitsen, jostain. Nyt se on puuttunut minulta täysin.

ap

Vierailija
27/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellainen on vähän vaikeaa jostain syystä. Kaipaisin sitä, että mies olisi ollut samaa mieltä, että olisi tuki sille, mitä tarvitsen, jostain. Nyt se on puuttunut minulta täysin.

ap

Sinulla ei ole sanavaltaa koska et ole itse tehnyt nitään. Nyt et edes tapaa lapsiasi.

Vierailija
28/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö antaa miehen maistaa omaa keitostaan. Menen ensi viikolla toisen lapsen kanssa, ja jätän tämän lapsen väliin, jolle olin sanonut, että älä vänkää ja kiukuttele. Jääkööt mies sitten pitelemään hurjistunutta ja pettynyttä tyttöä kestämään raivonsa, kun hyvitystäkään ei tulisi. Vaikka se on kyllä väärin lasta kohtaan.

ap

Vierailija
29/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kerran miestä yhteiset säännöt kiinnosta.

ap

Vierailija
30/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koskaan et mieti mitä SINÄ olisit voinut tehdä. Lasten vuoksi. Tai miten omisit voinut tukea miestä. Hän kuitenkin teki kaiken. Ja on nyt yksinhuoltaja

Vierailija
31/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Yhteiset eli minun. Minä minä

Vierailija
32/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siitä sitten seuraa tuollaista elämää, mutta sitähän sä halusit, eikö?

ap

Vierailija
33/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä minä olen ollut miehen kasvatusnäkemyksistä kiinnostunut ja halunnut opetella toimimaan hänen parhaitten oppiensa mukaan.

ap

Vierailija
34/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koskaan et mieti mitä SINÄ olisit voinut tehdä. Lasten vuoksi. Tai miten omisit voinut tukea miestä. Hän kuitenkin teki kaiken. Ja on nyt yksinhuoltaja

Olen kysellyt häneltä oppia ja nytkin jos en petä lasta vaikka mies saisi siinä maistaa omaa soppaansa niin minä uhraudun. Minun mieleni on edelleen pahoitettu, eikä ketään kiinnosta pskaakaan.

ap

Vierailija
35/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä minä olen ollut miehen kasvatusnäkemyksistä kiinnostunut ja halunnut opetella toimimaan hänen parhaitten oppiensa mukaan.

ap

Kunhan et joudu käytännössä kuulemaan tai tekemään mitään kenenkään vuoksi. Arvioi tekojasi

Vierailija
36/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen kysellyt häneltä oppia ja nytkin jos en petä lasta vaikka mies saisi siinä maistaa omaa soppaansa niin minä uhraudun. Minun mieleni on edelleen pahoitettu, eikä ketään kiinnosta pskaakaan.

ap

Olet paha ihminen

Vierailija
37/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kunhan et joudu käytännössä kuulemaan tai tekemään mitään kenenkään vuoksi. Arvioi tekojasi

Tämän pitäisi koskea molempia. En minä ole tänne tullut lapsia pelkästään miehen opeilla kasvattamaan.

ap

Vierailija
38/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen lapsen mielen on pahoittanut kun hänellä on paha olla?

Tuon ikäinen lapsi ei pysty käsittelemään pahaa oloaan kuin zen munkki.

Et voi sellaista vaatia, koska et sinäkään aikuinen ihminen osaa käsitellä omaa paskaasi.

Sinua ei oikeasti kiinnosta lapsesi tunteet vittujakaan. Olet itsekäs paska.

Vierailija
39/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Haluat pettää lapsen luottamuksen taas. Tapaat lasta joka toinen viikko 1 tunnin ajan. Onhan se sentään enemmän kuin kotona. Silloin et tehnyt mitään

Vierailija
40/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen lapsen mielen on pahoittanut kun hänellä on paha olla?

Tuon ikäinen lapsi ei pysty käsittelemään pahaa oloaan kuin zen munkki.

Et voi sellaista vaatia, koska et sinäkään aikuinen ihminen osaa käsitellä omaa paskaasi.

Sinua ei oikeasti kiinnosta lapsesi tunteet vittujakaan. Olet itsekäs paska.

En tiedä. Kyse oli siitä, että on päivä, jonka vietämme yhdessä, kaksistaan, tai useamman tunnin. Olemme jo olleet eri paikoissa kaksi kertaa, nyt halusin pitää sellaisen päivän, ettemme ole jossain paikassa, vaan kotona tai käymme maksimissaan jossain lähellä. Tämä ei käynyt lapselle. En tajua, miksi ei.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä