Olen vihdoinkin päättänyt vaihtaa työpaikkaa!
Nykyinen työ on ollut niin kohtuuttoman kuormittavaa jo niin pitkään, että vihdoinkin päätin alkaa aktiivisesti etsiä uutta työtä! Tarpeeksi kuormittunut kun on niin ei jaksa edes uskoa että muutos on mahdollista mutta nyt kun kesä tuli niin jaksan sittenkin yrittää enkä luovuta kunnes onnistun!
Kommentit (7)
Mä vaihdoin vajaa vuosi sitten työpaikkaa ja ihan samassa tilanteessa silti. Kuormittaa, vituttaa ja väsyttää niin että oon ihan valmis jättämään homman ja jäämään työttömäksi. Kevät kauneimmillaan ja mitään muuta ei jaksa kuin työn tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdoin vajaa vuosi sitten työpaikkaa ja ihan samassa tilanteessa silti. Kuormittaa, vituttaa ja väsyttää niin että oon ihan valmis jättämään homman ja jäämään työttömäksi. Kevät kauneimmillaan ja mitään muuta ei jaksa kuin työn tekoa.
Millä alalla olet? Luulitko että uusi paikka olisi kevyempi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin alaa, mutta tää jatkuva aikaisin herääminen ja arkirumba on yhtä h....ä. Kun joskus vois vaan olla ja levätä, tehdä jotain hauskaa, ilman vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin alaa, mutta tää jatkuva aikaisin herääminen ja arkirumba on yhtä h....ä. Kun joskus vois vaan olla ja levätä, tehdä jotain hauskaa, ilman vaatimuksia.
No onhan se sitä, mutta kyllä sekin elämän kokonaistilannetta helpottaa jos työn sisältö on vähemmän kuormittavaa ja kiireistä ja suorastaan kohtuutonta. Olen siis päättänyt hankkiutua lastensuojelutyöstä eroon. Ap
Miksi duunin vaihtaminen on jotenkin ihmeellinen asia? Itse vaihdan duunipaikkaa 3-5 vuoden välein ihan jo pelkästään siksi, että pysyy mieli virkeänä. Ja ainahan se palkkakin siinä samalla nousee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi duunin vaihtaminen on jotenkin ihmeellinen asia? Itse vaihdan duunipaikkaa 3-5 vuoden välein ihan jo pelkästään siksi, että pysyy mieli virkeänä. Ja ainahan se palkkakin siinä samalla nousee.
Ei se olekaan ihmeellinen asia jos ihminen omaa normaalin toimintakyvyn eikä ole uupunut. Nyt sen tajuaa, aikaisemmin en jaksanut edes ajatella työpaikan vaihtoa. Ap
Hienoa! Onnea tulevaan!