Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terapeuttini sanoi miestäni ylpeäksi!

Vierailija
08.05.2018 |

Siis tietyissä asioissa. Ja siis sillälailla ei-mairittelevasti ylpeä. Ei tietenkään kaikessa ole sitä. Mutta ei halua myöntää, että minun näkemykseni rajojen asettamisesta lapsille on parempi, kuin hänen se näkemys, ettei niitä tarvita. Hän antaa lasten syödä jokampäivä sokerisia, epäterveellisiä herkkuja, ei vaadi ja opeta, että vaatteet laitetaan naulakkoon ulkoatulon jälkeen, ei edellytä, että läksyt on tehtävä ennen iltamyöhää, etteivät lapset olisi tosi väsyneitä silloin, antaa lasten vetkuttaa nukkumaanmenoa "muka tärkeillä" asioilla, eli ei hoksaa vedätystä (se ei ehkä lapsillakaan ole tietoista), ei opeta lapsille, että omassa huoneessa nukahdetaan itsekseen, vanhempi ei tuhlaa elämäänsä istuskelemalla pimeässä huoneessa, ettei lasta "pelota", omassa kodissa, Suomessa. Jne jne.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti vielä sanoi, että mies ei tule koskaan ymmärtämään näitä mun fiksuja periaatteita ja näkemyksiä lastenkasvatuksesta. Voi hitonhitonhiton h*tto. Ei varmasti tulekaan.

ap

Fiksuja periaatteita epä-äidillä. Huonoin äiti ikinä

Teilläkö on ok syödä sokerista pskaa ja jättää takit keskelle lattiaa? :D

ap

Parempi kuin raivoova virtahepo joka ei edes tee leipää lapselleen

Siihen tilanne ei olisi koskaan mennyt, jos mies olisi sanonut lapsille, että "takit naulakkoon" ym asiat, ja vääntänyt, jos poruavat.

ap

Vierailija
22/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju on niin aggressiivinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä twrapeutti tekee vakavan virheen kun ruokkii epävakaata

Hahhah, vituttaako sua, kun tajuat olleesi väärässä koko ajan? :D

ap

Vierailija
24/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttihan sanoi ihan oikein, mies myönsi piirteen.

ap

Vierailija
25/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä me valitettavasti nähdään se päivä kun terapeutti loukkaa sun narsismia. Ja siitä kuullaaaaaaan

Vierailija
26/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä me valitettavasti nähdään se päivä kun terapeutti loukkaa sun narsismia. Ja siitä kuullaaaaaaan

Ette näe :) Suuttuminen ja rajojen ilmaisu ei ole narsismia. Sitä voi kyllä tapahtua, ja se on vain tervettä.

ap

Vierailija
27/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti vielä sanoi, että mies ei tule koskaan ymmärtämään näitä mun fiksuja periaatteita ja näkemyksiä lastenkasvatuksesta. Voi hitonhitonhiton h*tto. Ei varmasti tulekaan.

ap

ap

Mä en ole vielä kommentoinut tässä ketjussa. Se ei ole ok jättää takit keskelle lattiaa ja syödä sokeria koko ajan. Mutta.. nyt jos katson omaa kotiani, niin esim. olohuoneen lattialla on tällä hetkellä n. 10 kpl koulukirjoja ja vihkoja, koulureppu, verkkarit, miehen aamutossut ja olohuoneen pöydällä on murokuppi, lippalakki, koulukirjoja, vihkoja , lahjakuori, suklaalevy, jokin roska... 

Mä en jaksa nipottaa, valitsen taisteluni.

Vierailija
28/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mä en ole vielä kommentoinut tässä ketjussa. Se ei ole ok jättää takit keskelle lattiaa ja syödä sokeria koko ajan. Mutta.. nyt jos katson omaa kotiani, niin esim. olohuoneen lattialla on tällä hetkellä n. 10 kpl koulukirjoja ja vihkoja, koulureppu, verkkarit, miehen aamutossut ja olohuoneen pöydällä on murokuppi, lippalakki, koulukirjoja, vihkoja , lahjakuori, suklaalevy, jokin roska... 

Entä sitten? Jos takkisi on naulassa, siitä voi sanoa.

ap

Vierailija
29/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mä en puhunut mitään tuollaisista tavaroista, haloo. En lastenkaan osalta. Takki naulakkoon on aika eri (pienempi) asia.

ap

Vierailija
30/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku vanhempi uskaltaa laittaa rajoja! Ainoa, mikä tuossa häiritsee, on että minusta nukkumaan mennessä pelkäävää lasta pitäisi aikuisen vielä auttaa.

Vierailija
31/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mussuttaa itse stanan sokerisia herkkuja päivittäin, se oli syy antaa siis lapsillekin. Minusta vanhemman pitää syödä lapsilta herkut salassa jonkun vuoden. Tai sitten lapsille sanotaan, että nyt et saa, koska kasvava elimistösi vaatii terveellisempää ruokaa, kuin aikuisen. Vaikka se onkin vähän huono. Mutta so what.

ap

Vierailija
32/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin joku vanhempi uskaltaa laittaa rajoja! Ainoa, mikä tuossa häiritsee, on että minusta nukkumaan mennessä pelkäävää lasta pitäisi aikuisen vielä auttaa.

Äitihullu ei aseta rahoja. Ei ole koskaan hoitanut lapsiaan. Ei tehnyt kotona mitään ja nyt asuu erillään. Ei tapaa lapsiaan. Ei maksa elatusmaksuja

Vierailija
33/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies mussuttaa itse stanan sokerisia herkkuja päivittäin, se oli syy antaa siis lapsillekin. Minusta vanhemman pitää syödä lapsilta herkut salassa jonkun vuoden. Tai sitten lapsille sanotaan, että nyt et saa, koska kasvava elimistösi vaatii terveellisempää ruokaa, kuin aikuisen. Vaikka se onkin vähän huono. Mutta so what.

ap

Sun anorexia puhuu

Vierailija
34/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no.... mä tekisin ensin töitä sen pelon voittamiseksi. Jos mikään ei auta, soisin sitten sen aikuisen sinne. Itse en kyllä istuis, vaan se ois pakko oppia kestämään nukahtaa yksin. Vaikka yövalon kanssa. Meillä siinä oli sitten vaan se, että toinen ei nukahtanut jos oli vähänkään valoa.

Ja siis ikävä kyllä en osaa asettaa rajoja olematta jotenkin niin kärsimätön, että siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä, mutta olisinkin tarvinnut siksi rinnalle sen kärsivällisen tukijan. Mies on kärsivällinen, mutta ei näe rajoja tarpeellisiksi 😫

ap

Vierailija
35/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sun anorexia puhuu

Höpö höpö, mun 60-luvun kasvatus puhuu. Ei silloinkaan syöty makeaa jatkuvasti. Ainakaan kaikki ei syöneet. Ehkä ne, joilla on nyt kakostyypin diabetes, söivät. Matalammat kansanluokat.

ap

Vierailija
36/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu ei aseta rahoja. Ei ole koskaan hoitanut lapsiaan. Ei tehnyt kotona mitään ja nyt asuu erillään. Ei tapaa lapsiaan. Ei maksa elatusmaksuja

Niin, maksankin elämiskuluja. Enemmän, kuin elarit ois.

ap

Vierailija
37/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.... mä tekisin ensin töitä sen pelon voittamiseksi. Jos mikään ei auta, soisin sitten sen aikuisen sinne. Itse en kyllä istuis, vaan se ois pakko oppia kestämään nukahtaa yksin. Vaikka yövalon kanssa. Meillä siinä oli sitten vaan se, että toinen ei nukahtanut jos oli vähänkään valoa.

Ja siis ikävä kyllä en osaa asettaa rajoja olematta jotenkin niin kärsimätön, että siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä, mutta olisinkin tarvinnut siksi rinnalle sen kärsivällisen tukijan. Mies on kärsivällinen, mutta ei näe rajoja tarpeellisiksi 😫

ap

Jos siis oisin yh. Mies ois voinut istuskella siellä jos ois ensin kokeiltu tuota. Mutta ei. Siellä vaan hyysäsi kakaraa. itsenäiseksi opettaminen ei kiinnostanut. Ja siis ei siinä muuta, mutta ois ollut ihan kiva viettää se aika kaksistaan. Kunnon miehen kanssa se menis niin.

ap

Vierailija
38/38 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vielä 4-vuotiaan pelon vielä voi ymmärtää, mutta lapsi alkoi olla siis 5- ja sitten 6-vuotias... Yhä vaan pelottaa. Miksi luopua peloista, kun ei tartte? Kukaan ei rohkaise siihen, eikä kannusta.

ap