Mies ei puhu, kannattaako suhdetta jatkaa?
Isältänsä perinyt käytönnön, että tunteista ja ajatuksista kerrotaan vain kännissä (ja voi luoja silloihan niitä sitten tuleekin), muuten on mykkä. Välillä minusta tuntuu, etten tunne häntä, kun ei voi mitään sanoa. Loukkaantuu aina välittömästi, kun alan aiheesta puhumaan. Miten tällaisen miehen kanssa pärjää?
Kommentit (2)
20 v oltiin yhdessä ja 15 v niistä ukko oli mykkä ja oma terveys meni täysin, kun itelle siitä tuli stressi joka vei unet yli 10 v ihan pois raiteiltaan ja väliin ei uni tullu uni vkon.
Sydän hakkasi ennen eroa ihan tajuttomasti eropäivänä ja sain eräänlaisen hermostollisen tärinä kohtauksen joka ei tahtonut mennä ohi.
Kun sain sanottua, että en kestä enää hetkeäkään suhdetta vaan haluan erota, niin hermosto-oireet lakkasi kuin seinään.
Olen todella tyytyväinen eroon vaikka se oli minun vaikein kokemani asia..jopa vaikeampi kuin vuosien pahoinpitelyt aikaisemmassa elämässä. Ja päätöksen tekemiseen meni vuosikymmen.
Kun ei toiseen tehoa puhe ja hän jääräpäisesti on piittaamaton, niin eipä siinä ole paljon vaihtoehtoja.
Se on ihan sun oma valinta.
Mutta kannatta miettiä, että sitä ihan itse on vastuussa puolisonsa valitsemisesta. Maailmassa on kirjaimellisesti miljardeja miehiä. Se yksi tuppisuu jäärä ei todellakaan ole ainoa vaihtoehto.
Toisaalta jos pystyt hyväksymään tilanteen ja olemaan onnellinen niin miksi vaihtaa? Varmasti miehessäsi on paljon upeita puolia kun kerran olette yhteen päätyneet.