Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat toimivan suhteen niin keskity tähän

Vierailija
08.05.2018 |

Muista kommunikoida - paljon! Puhukaa omista arvoista, mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmat, minkälaisen suhteen haluaisit, eli keskustelkaa ENNAKKO-ODOTUKSISTA (expectations)
Monet eivät näistä puhu ja sitten on tietenkin niitä jotka luulevat tietävänsä mitä haluavat ja silloin on mahdottomuus olettaa että pääset hyviin tuloksiin heikolla jäällä jossa omat intressit eivät ole varmoja. Silloin kannattaa vaikka pysyä sinkkuna vaikka kuinka olisi yksinäistä.
Mua ärsyttää ihmiset jotka ovat jonkun kanssa koska heillä on vaan nyt niin yksinäistä, mikä ihme syy se on? Aika moinen pettymys olisi minullekkin jos deittailisin miestä joka nyt vaan on siinä mun kanssa koska todellinen syy olikin yksinäisyys tai sitten ei vaan ole perillä omasta itsestään mitä haluaa. Ja sit kiukuttaa kun toinen jätti, ja vielä hyvällä syyllä. Mut mitä voi odottaa ihmiseltä joka ei ole vielä kypsynyt ja saanut kiinni omasta itsestään, arvoistaan ja odotuksistaan.

Halusin vaan tämän sanoa teille jotka epäilette oletteko oikeasti suhteessa onnellinen vai ei.

Itsensä tunteminen ja itsetutkiskelu on kultaa. Ja tajuan alussa todellakin tulee huteja jos on vielä nuori ja kokematon mutta te jotka ette ikinä ole tytyväisiä vuosien deittailun jälkeen kun miestä ei löydy niin miettikää fiksummin haetteko miestä oikeasta paikasta, miksi ylipäätänsä haette kumppania, mitkä ovat suunnitelmat omassa elämässä ja miten haluatte että se toimii kun olette suhteessa.

Ja tosi hyvä teille jotka olette jo tajunneet asian laidan :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun nuo suunnitelmat muuttuvat....ei ihminen itsekään aina tiedä, mitä ajattelee.

Usein se menee niin, ainakin nuorena, että puhutaan sitä, mitä kotona on opetettu, mitä pitää ajatella. Kun vuosia menee, löytää omat arvonsa ja huomaa, etten minä oikeasti noin ajatellutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme