Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverien kyläily

Nalkuttava tyttöystävä
08.05.2018 |

Muutettiin vähän aikaa sitten miehen kabssa yhteen. Nyt mies nosti esille sellaisen asian, että häntä vaivaa tunne siitä, ettei hän voi viettää kavereidensa kanssa aikaa niin kuin haluaisi. Miehellä on kavereita kylässä vähintään 2-3 iltana viikossa, ja sen lisäksi hän tapaa heitä kodin ulkopuolella.

Mies työllistää itse itsensä, kun taas minä olen päivätöissä. Pitkistä työmatkoista johtuen joudun heräämään aamulla ennen seiskaa, ja kotona olen aikaisintaan 18:30.

Olen kysynyt aiemmin mieheltä, että voisivatko hänen kaverinsa lähteä arki-iltaisin kotiin viimeistään klo 23, kun minun täytyy mennä nukkumaan. Olen myös toivonut, että viikossa voisi olla ainakin pari sellaista iltaa, että ketään ei tulisi. Nyt mies sanoo, että tämä tuntuu hänestä rajoittavalta. Hänen kaverinsa ovat kuulemma ennen olleet kylässä jopa aamukolmeen asti, ja lähes joka päivä on ollut joku kylässä.

Makuuhuoneemme on aivan olohuoneen kyljessä. Minusta tuntuu myös hieman epämiellyttävältä tehdä iltatoimia, käydä suihkussa/kylvyssä tai hyppiä yöpuvussa/kylpytakissa tukka pystyssä kun olohuone on miehen kavereita täynnä.

Mies kertoi kaverinsa tyttöystävän olevan ”hirveän hankala,” kun tämä on usein käärmeissään siitä, että miehensä kaverit ovat heillä kun hän tulee töistä. Tämä tyttöystävä tekee myös päivätöitä, ja mieheni on joskus palannut heiltä vasta puolenyön jälkeen. Minäkin olen nyt sitten vaarassa saada nalkuttavan tyttöystävän leiman otsaani.

Miten tällaista vyyhteä voisi lähteä purkamaan? Ikää meillä on muuten noin 30 kummallakin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit oman asunnon. 

Vierailija
2/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen yhteen muuttoa mies vietti kaikki illat sinun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et tätä tajunnut ennen yhteenmuttoa? 

Vierailija
4/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te edes harrastatte seksiä jos miehen kaverit roikkuvat koko ajan paikalla? Ala kulkea kotona estotta alusvaatteissa, pyyhe päällä tai jopa alasti ja katso kuinka kauan mies jaksaa seurata kavereidensa kyyläystä.

Vierailija
5/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin te edes harrastatte seksiä jos miehen kaverit roikkuvat koko ajan paikalla? Ala kulkea kotona estotta alusvaatteissa, pyyhe päällä tai jopa alasti ja katso kuinka kauan mies jaksaa seurata kavereidensa kyyläystä.

4-5 viitenä päivänä jolloin kaverit ei ole paikalla?

Vierailija
6/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tietenkään viettänyt ennen yhteenmuuttoa kaikkia iltoja minun kanssani, enkä sitä oleta nytkään.

Tottakai tiesin, että miehelle kaverit ovat tärkeitä, enkä tahdo missään tapauksessa häntä heistä vieroittaa. Mutta jotenkin oletin, että asiat saadaan sujumaan.

Mutta jos meillä on kaksiossa 2-5 ihmistä kylässä 4-5 päivänä viikossa, ja aina joku viipyy vähintään puolilleöin, se tuntuu välillä raskaalta.

Mies itseasiassa kerran antoi minulle negatiivista palautetta, kun kylpytakki oli unohtunut makuuhuoneeseen, ja tulin suihkusta pelkkä pyyhe ympärilläni ja jouduin etsimään puhtaita vaatteita olohuoneessa olevalta pyykkitelineeltä. Hän kysyi miksi minun piti ”hyppiä puolialastomana” hänen kaveriensa edessä. Itse en asiaa ihan niin mieltänyt, kyllähän ihmiset esim. mökilläkin kulkevat saunaan niin...

Vierailija
7/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne sian kaverit.

Vierailija
8/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttava tyttöystävä kirjoitti:

Mies ei tietenkään viettänyt ennen yhteenmuuttoa kaikkia iltoja minun kanssani, enkä sitä oleta nytkään.

Tottakai tiesin, että miehelle kaverit ovat tärkeitä, enkä tahdo missään tapauksessa häntä heistä vieroittaa. Mutta jotenkin oletin, että asiat saadaan sujumaan.

Mutta jos meillä on kaksiossa 2-5 ihmistä kylässä 4-5 päivänä viikossa, ja aina joku viipyy vähintään puolilleöin, se tuntuu välillä raskaalta.

Mies itseasiassa kerran antoi minulle negatiivista palautetta, kun kylpytakki oli unohtunut makuuhuoneeseen, ja tulin suihkusta pelkkä pyyhe ympärilläni ja jouduin etsimään puhtaita vaatteita olohuoneessa olevalta pyykkitelineeltä. Hän kysyi miksi minun piti ”hyppiä puolialastomana” hänen kaveriensa edessä. Itse en asiaa ihan niin mieltänyt, kyllähän ihmiset esim. mökilläkin kulkevat saunaan niin...

Nyt se onkin jo 4-5 päivässä viikossa kun aloituksessa se oli jotain ihan muuta :D

Vierailija
9/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin yhdestä seurustelusuhteesta tuon ongelman takia. Tässä tapauksessa mies oli ulkomaalainen (Kosovon albaani), joten kyläilykulttuuri johtui varmaan paljolti kulttuurieroista. Meillä siis luususi miehen sukua, kavereita jopa Ruotsista asti, kaikki käyttivät omin lupineen jääkaappiamme ja kaikkea. 

Itse olen hyvin introvertti ja rauhaa ja hiljaisuutta rakastava ihminen. En vaan pystynyt asumaan tuollaisessa "majatalossa" jossa koko ajan on melkein vieraita. Ja kun mies oli luuhaamassa vierailuilla muualla, niitä tuli silloinkin niitä albaaneja meille kylään ja odottivat että kahvitan ja syötän heitä.

Vierailija
10/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä edes muuttaisi yhteen tuollaisen miehen kanssa. En jaksaisi edes kerran viikossa koko iltaa viipyviä vieraita.

Vierailija
11/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemiseni omassa kotonani häiritsee miestä ja hänen kavereitaan, niin hankkisin oman asunnon. Silloin mies voi olla just niinkuin tykkää kavereiden kanssa ja minä just niinkuin tykkään omassa kotonani.

Kaikille ei sovi asuminen toisen kanssa ja sun mies näyttää kuuluvan tuohon ryhmään.

Vierailija
12/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naitko miehesi kavereita???

Vierailija
13/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaimoni kanssa ollut kimpassa 15v.

Meillä ei todellakaan käy kavereita kylässä.

Yhden kaverin kanssa kävin kaljalla viime jouluna. Sitä edellinen kerta oli kaks vuotta sitten, saman kaverin kanssa. Häntä olen siis nähnyt pariin vuoteen sixpacin verran.

Tehokkaasti on ihmissuhteet karsiutuneet pois kun en keneenkään saa pitää yhteyttä.

Jos tätä yhtä kaljakaveria ei lasketa, en edes muista koska joku muu olisi ottanut yhteyttä. Ei ketään ainakaan siihen pariin vuoteen.

Monesti itsekseni itken kun olen niin yksinäinen. Esitän erakkoluonnetta, jottei kukaan ihmettelisi miksi minulla ei ole ystäviä.

Oikeasti olen sosiaalinen ja nautin ihmisten seurasta.

Olen kuitenkin korkeakoulutettu ja työelämässä menestyvä, enkä ulospäin mikään mökkihöperö kummajainen.

Olisko tällainen asetelma enemmän apn mieleen?

Vierailija
14/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kavereiden kyläily kuuluu miehen elämään noin kiinteästi, niin sanoisin että tarvitsette isomman asunnon, jossa kyläily ei häiritse sinun uniasi.

Vierailija
15/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te olette ennen yhteenmuuttoa tavanneet toisianne kahdestaan, jos miehellä on ollut "lähes joka ilta" kaverit kylässä? 

Vierailija
16/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kysyisit, että miten miehesi ratkaisisi ongelman. Sitten kirjaatte ylös realiteetit, toiveet, uhkat. Kompromissin joudutte jokatapauksessa molemmat tekemään. Eli mies vähentämään TEILLÄ tapahtuvia illatsuja ja sinä kestämään vähän enemmän kuin mitä ehkä ideaalitilanteessa tarvitsisi. 

On toki muitakin vaihtoehtoja: muutatte erilleen tai muutatte isompaan asuntoon.

Eikö kavereita voi muuten nähdä vaikka kaupungilla? Jos kaikkien asunnot on ahtaita ja "kaikilla" nalkuttava akka.

Vierailija
17/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon emäntänä voisit vaikka tarjoilla illan mittaan vierailla pikkupurtavaa ja jääkylmiä oluita.

Täytyy sitä nyt sen verran pystyä joustamaan.

Vierailija
18/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hengailla iltaisin juuri ennen nukkumaanmenoa läpikuultavissa satiini-pitsiunelmayömekoissa, tai pue suihkun jälkeen kylpytakki, jonka sidot niin, että jää hyvin syvä kaula-aukko. Vilautella ei tarvitse, mutta istu kylpytakin kanssa jalat ristittynä niin, että toinen reisi paljastuu miltei pakaraa myöden. Istu läpikuultavassa pitsiyöpaidassasi miehen kavereiden viereen sohvalle, naura vapautuneesti heidän jutuilleen ja lähde itsekin mukaan vitsailuun. Ole ystävällinen, rento ja tuttavallinen.

Sinun ei tarvitse varsinaisesti mitään edes flirttailla, niin on mahdollista, että mies alkaa välttää kavereiden kutsumista kotiin. Testaa, miten hän reagoi, kun muutut pois tieltä pysyttelevästä makuuhuoneessa piilossa nyhjääjästä illanistujaisten hyväntuuliseksi ja säkenöiväksi huomion keskipisteeksi. Raskastahan tuo on, jos joudut heräämään varhain, mutta pitkällä aikavälillä tuo takaa sinulle leporauhan. En usko, että miehesi kestää tuota montaa viikkoa.

Vierailija
19/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies joku räppäri tai pokeripelaaja jolla on oma entourage :D

Vierailija
20/36 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelet seksikutsuviestejä makkarista miehellesi olkkariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan