Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen lauluääneesi vai häpeätkö sitä?

Vierailija
08.05.2018 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan TÄYDELLINEN!

t. Saara

Vierailija
2/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota miksi pitäisi laulaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on ok, mutta laulutaito ja sävelkorva kovin puutteellinen.

Vierailija
4/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan vuosikausiin ajatellut lauluääntäni. Joskus ala-asteella meillä oli musiikin tunnilla laulukoe, ja minä en todellakaan loistanut siinä. Os oli varmastikin kehittymättömän äänen syytä, mutta ihan yhtäläisen syyn työntäisin opettajan niskoille. Pelkäsin sitä. Kyseinen ope suorastaan nautti kun oppilaat tärisi kauhuissaan pulpeteissa (mielenterveyden häiriö yhdistettynä alkoholismiin ja pohjattomaan lapsivihaan).

Nykyisin laulan usein julkisestikin. Siis en ole esiintyvä taiteilija, mutta töissä on usein napit korvilla ja laulan mukana kappaleissa joita osaan. Työpaikka on sen verran meluinen, että minun ääntäni tuskin edes kuuluu, ja olenkin ajatellut, että jatkan tätä tapaani kunnes joku pyytää lopettamaan. En ole ylpeä äänestäni, mutta en sitä erityisemmin enää häpeäkään.

Vierailija
5/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä, joihin sopii tämä eteerisen kaunis vanha sananlasku: Lauluääni on kuin perskarvoitus - ohut ja epäpuhdas.

Vierailija
6/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen mutten myöskään häpeä sitä. Kehtaan laulaa kavereiden kuullen ja usein laulelenkin.

Vierailija
7/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen. Laulan puhtaasti mutta ääni on huono. 

Vierailija
8/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni liian "hento" ja kirkas. Kuin "pikkulapsella". Ehkä silti ihan ok. Ei onneksi tarvi missään laulaa. Paitsi kotona ja kukaan ei ole kuulemassa.

Vierailija
9/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvä laulamaan ja musikaalinen, mutta jostakin syystä häpeän silti laulaa ääneen. Ne harvat ja valitut, jotka ovat kuulleet lauluääneni ovat kehuneet ääntäni hyväksi. Pitäisi ehkä uskaltaa harjoittaa lauluääntä enemmän, ettei taito ruostu kokonaan. 

Vierailija
10/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen. Tykkään laulaa ja osaan kyllä laulaa nuotilleen, mutta ääni ei ole kaunis. Kouluaikoina kelpuutettiin kuoroon, mutta soololaulajaksi minusta ei ole. Vanhemmiten on myös vaikeampi laulaa korkealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä