Luin cosmosta, että jokainen mies runkkaa itsekseen vähintään kerran päivässä, jotkut kahdesti.
Missä h*lvetin välissä ne miehet muka sen kerkee tekemään?
Pitää vissiin minunki alkaa sormelle aina tilaisuuden tullen.
Kommentit (22)
Kaipa ne pikasesti vaan tyhjentää pallinsa esim. wc reissulla. Olenkin ihmetellyt et kuinka se vessahomma miehillä aina tuntuu niin kestävän. Aina muka paskahätä!
Sitä en taas ymmärrä kun valitetaan et on pussit täynnä ja pitäis päästä panolle! Miten se on mahdollista kun sitä runkutetaan jokapäivä??
Kummallinen laji tuo mies!
Ehkä jotkut Cosmon haastattelemat kiimaiset kaksikymppiset.
meillä on vain yksi vessa ja suuri perhe, joten vessaan on aina jonoa.
Tai intissä. Siellä harrastetaan porukassa runkkuiltoja.
Onneksi mulla ei ole poikaa....
Mutta ei ehkä ihan päivittäin kuitenkaan, ainakin esim. minulla ei oikein ole aikaa siihen vaikka tekisikin usein mieli.
Tavallisinta on että jonkun vessakäynnin yhteydessä tai suihkussa. Jos joskus saa olla yksin kotona (mikä muuten tapahtuu erittäin harvoin!) niin se on sitten jo yhtä runkkaamisen suurta juhlaa! :))
Väitän että kaikki miehet runkkaa, mutta ei joka päivä.
T: Mies
Keskellä kirkasta päivää, tavallisessa 2.luokan vaunussa, omalla paikalla istuen, Suomessa, viime vuonna. Mies kyllä oli spurgu, mutta ihan käsittämättömän ällöttävää :(
hänen mielestään moiset jutut kuuluvat sinkuille ja hän loukkaantuisi ihan hirveästi, jos minä puuhailisin itsekseni jotain. Ottaisi sen itseensä, että eikö hän riitäkään minulle?
hassua vaan, että menisi valehtelemaan jatkuvasti, kun ei minulla mitään sitä vastaan olisi kuitenkaan. 11
kotona sillä ei siihen ole valitettavasti suurperheessä mitään tilaisuutta.
Vaikka kyllä sitten joissakin tilanteissa lapsettomuustutkimusten yhteydessä jne. on " joutunut" myöntämään ja en ole koskaan epäillytkään, ettäkö muka ei niin tekisi.
Sinänsä aika ällö ja epäeroottinen ajatus, kuvitella mies runkulle pöntöllä, siellä paskahiutaleiden keskellä. Yöks. Ihan hyvä vaan, että ei mainosta asiaa.
Älä aja mies parkaa hiutaleitten sekaan runkulle. Ota viekkuun iltasella - runkkailla voi nääs yhdessäkin : ) Hrrr.. ihan täällä alkaa hormoonit hyrrätä ajatuksesta....
Ainakaan mun mies, on puhuttu tästä. Meillä siis itsetyydytys on ihan normaali asia, jota kumpikin saa harrastaa silloin kun tekee mieli.
Ihan rauhassa saisi runkkailla missä tahtoo, mutta kun en ole koskaan nähnyt, niin kai se vessassa puuhailee? Kahdestaan meillä on ihan muita puuhia.
18
No hyvinhän siinä ehtii, minäkin runkkaan vähintään kerran päivässä omassa sängyssä, eihän siinä mene kuin 10-15min.
Mun mielestä ihmiset jotka väittää etteivät runkaa ollenkaan, on outoja.
T:nainen
Ei kaikki miehet runkkaa! Mihin perustat tuon väitteen? Se että itse runkkaat aina tilaisuuden tullen ei tarkoita että muutkin miehet tekisivät niin! Mun mies ei runkkaa vaikka pakottais! ;P
Mikä ihmeen eunukki sulla on?? En oikein usko tuota...
miksi muuten kaikki miehet sitä tekisivät, eihän kaikki naisetkaan tee? Ei mua ainakaan kiinnosta, mieluummin ollaan miehen kanssa yhdessä.
Vähän kyllä ällötti. Mies väitti ettei tarvitse runkkailla kun hänellä on vaimo....
Runkkailkoot, ei se meidän välisestä kanssakäymisestämme ole poissa...