PISTOOLI JÄI BENSATANKKIIN :O
Olin tankkaamassa kiireessä ja kiireessä tietenkin aina sattuu ja tapahtuu. Olin lopettanut tankkauksen ja en tajunnut, että tankkauspistooli oli jäänyt vielä tankkiin. Lähdin ajamaan ja kuului HIRVEÄ ääni. Ihmettelin mitä tapahtui ja menin katsomaan. Bensaletku oli katkennut ja bensaa valui kaikkialle. Auton tankki syttyi tuleen ja ajoin karkuun. Mitä pitäsi nyt tehdä. APUA!
Kommentit (16)
Huono. Suomessa ei kukaan jätä tankkiin pistoolia koska bensan syöttö vaatii kahvan painamista. Amerikassa näitä sattuu ja videoita on olemassa mutta siellä syöttö toimiikin noissa ilman kahvaa.
Mitäkö pitäisi tehdä??
Hmmmm. Keksi nyt vähän uskottavampi aloitus noin niinku ekkana...
Autopalo sammuu tunnetusti suihkuttamalla hiuslakkaa liekkeihin. Kokeilepa.
Youtubesta löytyy yllättävän monta videota tällaisesta tilanteesta. Suomessa pistooteissa ei ole automaattisesti lukitustoimintoa, joten harvinaisempia meilläpäin.
Minulla oli takakontissa vaahtosammuin, auto ihan rikki-ap
Vierailija kirjoitti:
Huono. Suomessa ei kukaan jätä tankkiin pistoolia koska bensan syöttö vaatii kahvan painamista. Amerikassa näitä sattuu ja videoita on olemassa mutta siellä syöttö toimiikin noissa ilman kahvaa.
On Suomessakin lukituspistooleita käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta löytyy yllättävän monta videota tällaisesta tilanteesta. Suomessa pistooteissa ei ole automaattisesti lukitustoimintoa, joten harvinaisempia meilläpäin.
Niksi: joskus voi käyttää tankin korkkia pistoolin lukitsemiseen.
Naiset... Opetelkaa ajamaan ja kasvakaa aikuisiksi. Ei kannata välttämättä omistaa autoa, jos älykkyysosamäärä on pienempi kuin kengän numero. Senkin saapas
Ei ole mahdollista Suomessa. Polttoaineletkuissa on automaattikatkaisu turvallisuuden vuoksi. Pistooli voi jäädä tankkiin mutta polttoaineen syöttö katkeaa heti.
Miten sait sen pistoolin sinne tankkiin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt rillataan.
RILLIKAUSI!
Olisit keksinyt ennemmin vaikka sellaisen provon, että pistooli jäi jumiin tankkiin ja tarvitset apua sen irrottamiseen syrjäisellä kylmäasemalla (sitä odotin otsikon perusteella).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ne taitaa olla alunperin sellaisia kaikki, niistä on vain se lukituksen mahdollisuus poistettu.
Itse en ole enää vuosiin nähnyt bensapistoolia, jonka saisi lukittua.
Voitko kertoa missä tälläinen on vielä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ne taitaa olla alunperin sellaisia kaikki, niistä on vain se lukituksen mahdollisuus poistettu.
Itse en ole enää vuosiin nähnyt bensapistoolia, jonka saisi lukittua.
Voitko kertoa missä tälläinen on vielä käytössä.
Lukituspistooleita ei pitäisi olla enää käytössä missään päin Suomea
Se on nykyään laiton, lukuunottamatta raskaan kaluston pumppuja.
Millä ajoit karkuun kun auto tankki oli tulessa?