ARGH! Tuskastun hiusten kanssa! Millainen tukka neandertalinaamalle, ehdota?
Taas vaihteeksi tuskastun, kun hiuksia ei saa mitenkään nätisti. Muuten ok, mutta en saa tuota etuosiota/etuhiuksia mitenkään kauniisti. Nyt taas kasvatan otsista pois, kun ei se näyttänytkään hyvältä, enkä osaa olla sen kanssa. Parhaimmalta on näyttänyt tähän mennessä sellainen "curtain bang", poskipäiden yli oleva otsis jossa on keskeltä jakaus. Tähän vaan kyllästyin kun parisen vuotta pidin samaa tukkaa ja aina melkein keskijakaus j vaati paljon laittamista että on nätti.
Kasvon malli on timantti, ja otsa on matalahko, ja kallistuu hieman neandertalilaisesti taakse. Naama on ehkä hieman pitkähkö. Kasvoja reunustavat hiukset kasvaa aivan päätä myöten ja pois päin kasvoista. Tässä tulee ongelma, kun otsisalueella on keskijakaus, ja saa tosissaan tehdä pohjustusta jos haluaa sivujakauksen, tai että tukka nousisi nätisti. Lisäksi hiusraja on tosi ohut, eli ylhäällä viistosti on sellainen "kaljuuntuma", missä miehillä alkaa kaljuuntua, niin itselä kasvaa vain ohkaista vauvahaiventa (näin on ollut aina).
Hiukset on alaselkään asti ja tykkään yleensä pitää kiinni. Osaan tehdä lettejä ja nutturoita, mutta tuon etutukan kanssa on ongelmaa, että miten sen stailaa. En aina jaksaisi ihan koko tukka kiinnikään kulkea.
Eli naama on muutenkin aika kolho, ja sen lisäksi naamaa reunustavat hiukset on hankalat. Jos joltain julkkikselta pitäisi näyttää niin kuulemma Kate Moss on lähinnä. En vain ole lähelläkään nättiä, mutta piirteen on sinne päin. Mitä ehdotatte?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka vertaa neandertalia Kate Mossiin ja Gal Gadotiin ei voi käydä ihan täysillä.
Tai ehkä sä vain humblebraggaat.
Veikkaan jälkimmäistä.
En heitä vertaakaan, vaan omaa otsaani ja piirteitäni. Minua on verrattu Kate Mossin näköiseksi, mutta on minullakin ihan silmät päässä, ja näen etten ole lähellekään niin nätti. Piirteet on samantyyppiset vain. Galilla otsa kääntyy taaksepäin hieman samantyyppisesti kuin minulla, mutta itselläni siihen lisäksi tulee sellaista neandertalimaista kolkkoutta, kun luut jotenkin piirtyy, ja näyttää naama veistetyltä ja kolholta.
Ap
Ensin sanot muistuttavasi neandertalilaista ja että muistutat Tammy Slatonia. Tämän jälkeen alat kuitenkin puhua sinulle imartelevimmasta hiustyylistä ja että sinua on sanottu Kate Mossin näköiseksi. Moss ei mielestäsi näytä neandertalilaista, vaikka sinua muistuttaakin, jonka pitäisi olla neandertalilaisen ruma.
Jotenkin ei nyt ihan vilpitöntä ole tämä sinun avautumisesi.
Minusta ap kuvailee itseään erinomaisen hauskasti ja hyväitsetuntoisesti (hieno sana- onko se edes sana??)
Minä lähtisin rohkeasti lyhyttä kohti, tulisi ne sun upeat poskipäät paremmin esiin...siihen kaunis väri ja leikkaus,isoja korvakoruja jne niin kukaan ei huomaa sun luolamiesotsaa?
Olen itse kokeillut ihan kaikkea,pyöreäpäisenä viihdyn parhaiten aivan lyhyessä...mutta kun naama on kuin Ulla Tapanisella (sori Ulla?!) ja vartalo kuin Loirilla olen nyt kasvattamassa sitä long bobia,tiedä sitten mitä se tässä kadotuksessa hyvejää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka vertaa neandertalia Kate Mossiin ja Gal Gadotiin ei voi käydä ihan täysillä.
Tai ehkä sä vain humblebraggaat.
Veikkaan jälkimmäistä.
En heitä vertaakaan, vaan omaa otsaani ja piirteitäni. Minua on verrattu Kate Mossin näköiseksi, mutta on minullakin ihan silmät päässä, ja näen etten ole lähellekään niin nätti. Piirteet on samantyyppiset vain. Galilla otsa kääntyy taaksepäin hieman samantyyppisesti kuin minulla, mutta itselläni siihen lisäksi tulee sellaista neandertalimaista kolkkoutta, kun luut jotenkin piirtyy, ja näyttää naama veistetyltä ja kolholta.
ApEnsin sanot muistuttavasi neandertalilaista ja että muistutat Tammy Slatonia. Tämän jälkeen alat kuitenkin puhua sinulle imartelevimmasta hiustyylistä ja että sinua on sanottu Kate Mossin näköiseksi. Moss ei mielestäsi näytä neandertalilaista, vaikka sinua muistuttaakin, jonka pitäisi olla neandertalilaisen ruma.
Jotenkin ei nyt ihan vilpitöntä ole tämä sinun avautumisesi.
Otapa nyt silmä käteen. Kukaan ei ole puhunut mistään Tammy Slatonista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton neandertalinaama :D
Tällainen
https://news.nationalgeographic.com/news/2008/09/images/080917-neandert…
Ap