Jos on pisamia niin minkä väriset hiukset on parhaat?
Kommentit (10)
Itselleni sopii ruskeat missä hiukan punaista.
Vierailija kirjoitti:
onko sulla joku tietty sävy suositella?
ap
Pisamat voi olla punaisia tai ruskeita,myös harmahtavia. Ehkä sitten pisamien väriset olis hyvät?
Parhaiten ihmiselle käy se hänen oma hiusvärinsä.
Mut jos värjäät, niin riippuu silmienkin väristä. Jos on siniset, niin joku hunajablondi, vihreille punaisemmat sävyt ja ruskeille sitten joku punamahonki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei oo valitettavasti mitään tiettyä. Vaihtelen merkkiä ja sävyä hiukan joka värjäyskerralla. Tietysti jokaisen kasvoille sopii oma sävynsä mutta itse oon tykänny että pitää olla tummanruskea ja tosiaan vähän punerrusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei oo valitettavasti mitään tiettyä. Vaihtelen merkkiä ja sävyä hiukan joka värjäyskerralla. Tietysti jokaisen kasvoille sopii oma sävynsä mutta itse oon tykänny että pitää olla tummanruskea ja tosiaan vähän punerrusta.
mikä sun luonnollinen hiusväri on? Mulla pisamat hiukan punertavia, silmät on siniset
ap
Jos sulla on lämpimän väriset ne pisamat, niin lämmin hiussävy sopii. Eli ketunpunainen (ei kylmä punainen) ja erilaiset lämpimät ruskean sävyt.
Se väri mikä luonnostaan päässä kasvaa. Näissä asioissa luonto ei erehdy, vaan ihminen.
Punaiset tietenkin.