Mies lopetti tapailun
Sen jälkeen kun oli käynyt luonani kahvilla. Netistä löysin mukavan miehen jonka kanssa viestiteltiin paljon ja käytiin kahvilla ym useasti ja minä olin hänen luonaan käynyt. Sitten pyysin hänet käymään luonani ja oli mukavaa. Hänellä oli tapana laittaa hyvän yön viesti joka ilta, mutta silloin illalla viestiä ei laittanut. Eikä seuraavana päivänäkään mitään viestiä. Sen jälkeen kyselin kuulumisia ja kysyin millon nähtäisiin niin vastaus oli vaan että hyvää kuuluu. Ja nyt en ole hänestä pariin viikkoon mitään kuullut. Pitäisikö vaan asian antaa olla ja unohtaa koko ihminen vai otanko vielä yhteyttä? Meillä oli alusta asti hyvä keskuteluyhteys, samanlainen arvomaailma ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
Kommentit (12)
Sellaisia tuntuu olevan liikkeellä.
Voi olla, että hänellä on ollut useampia tapailtavia naisia yhtä aikaa ja jonkun toisen kanssa on ehkä alkanut synkata lupaavammin. Tai sitten hän on epäröinyt suhteesi jo pidempään, mutta koettanut kuitenkin katsoa, mitä jutustanne tulee. Nyt sitten todennut, että ei kipinöi tarpeeksi. Tuskin hän kodissasi mitään kamalaa näki.
Kysy vielä yhden kerran että haluaako hän jatkaa vai ei, ja jos ei kuulu mitään, anna olla.
Odotti saavansa pillua. Olet ihastunut jännä mieheen ja sehän sulle passaa.
Ehkäpä ajatteli saavansa muutakin kun kahvia, kun luoksesi pyysit. Toivoiko homman etenevän vai oliko pilden perässä alunperinkin. Mene tiedä
Mä en tajua miksi se on niin monen mielestä hyvä tapa lopettaa tapailu, että lakkaa vaan pitämästä yhteyttä, miksei voi sanoa suoraan (vaikka sitten viestillä) ettei halua jatkaa tapailua.
Ap:lle sanoisin, että tuo mies on menetetty, älä enää ota yhteyttä, hän on kantansa selväksi tehnyt.
Annoit miehen ymmärtää, mutta et ymmärtänyt antaa.
Se oli siinä.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Enpä tuollaista äijää kauan katselisi tai odottelisi. M itsekin.
Palvelus sinulle. Jätekasaksi sanotaan. Älä missään nimessä enään vastaa. Ja katso kuin halpaa makkaraa.
Mitäs kutsut kahville. Kahvi = seksiä.
No et tietenkään ota enää yhteyttä. Miksi roikkua toisessa, jos toista ei kiinnosta. Jos olette useaan otteeseen jo tavanneet, ehkä hän oletti saavansa seksiä tällä kertaa. Häntä ei kiinnosta enää vain kahvitella.
Ei tarpeeksi siisti/hieno/kalliilla maulla sisustettu koti? Et antanu pildeä?