mies ei laukea yhdynnässä
olemme seurustelleet nyt 9 kuukautta ja seksiä on ollut eka tapaamisesta alkaen.
Hän on täydellinen rakastaja minulle; esim suuseksi on ihanaa.
Ongelmaksi (siis ainakin minulle) on alkanut muodostua se että hän todella harvoin saa orgasmin yhdynnässä.
Toki masturboiden saa ja niin me ollaan nyt tehty että rakastelun lopuksi hän tekee itselleen orgasmin.
Minä koen että en ole tarpeeksi tiukka; toki olen synnyttänyt muutaman lapsen.
Hän kilttinä ja kultaisena sanoo että ongelma ei johdu minusta.
Toki hän ei uskaltaisi sanoa vaikka ajatteleekin ja kokisi minun olevan liian väljä hänelle.
Mitä uskon? Ja mitä voin tehdä?
Tuntuu että kaikki se alun ihana spontaani seksielämä haihtuu pois kun mietin vaan omaa anatomiaani ja hänen orgasmiaan seksin aikana
Kommentit (6)
Ei se sinusta johdu. Minulla on ihan samanlainen homma, eli minun on vaikea laueta yhdynnässä, ja kumin kanssa (en tiedä käytättekö) se ei onnistu käytännössä koskaan. Eipä tuo ole seksielämää mitenkään haitannut, homman voi viimeistellä sitten muilla tavoilla.
Kannattaa keskustella ihan avoimesti niin seksistä kuin kaikista muistakin asioista. Parisuhteessa asiat sujuu mukavammin, kun ei tarvitse arvailla toisen ajatuksia ja tuntea turhaa epävarmuutta.
Meillä sama homma. Yleensä kirjoitetaan naisista, jotka yhdynnän jälkeen hoitelee itsestä käsipelin, mutta minä ainakin saan moninkertaisesti yhdynnässä orgasmeja ja mies ei välttämättä yhtään, vaikka erektio on normaali.
Ei tunnu kauheasti häntä haittaavan, enemmän minua. Ei olla sitten tehty siitä ongelmaa ja pystytään siitä puhumaan ääneen.
Meillä tapahtuu usein näin, kun nainen tekee aloitteen ja harrastan seksiä hänen nautinnon vuoksi. En saa semmoista seksimoodia päälle, jos ei paneta oikeasti kunnolla, niin sitten mietin muita asioita. Eikö se ole naisilla pitkässä parisuhteessa usein sama juttu?
Meillä ihan sama juttu. Harvoin laukean yhdynnässä ja syy ei todellakaan ole naisessa vaan oma biologia nyt sattuu vaan olemaan sellainen ettei nopeasti/helposti laukea. Kestän siis tosi pitkään... Tarvittaessa autan itse loppuun
kiitoksia vastauksista
Ehkä koetan olla murehtimatta koska onhan se mulle ihanaa että rakastellaan pitkään :)
Ei niin väljää olekaan että orgasmin saanti siitä jäisi kiinni. Joku muu syy on taustalla. Ettekö voisi ainakin ensiksi kokeilla, etä sinä teet hänelle orgasmin kädellä/suulla lopuksi.