Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on "majoittamista"? Jos asuu solussa ja toisen kumppani "asuu" siellä? Onko ok?

Vierailija
08.05.2018 |

Saako näin toimia, sanoi kämppäkaveri/t mitä sanoi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt sais toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä hengaili solussa liikaa ja vuokranantaja laittoi lopulta kirjeen, että jos x asuu siellä niin vuokrani maksaa x euroa lisää.

Varmaan se häiritsi kämppäkavereitani.

Vierailija
4/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kumppani ei saa asua vakituisesti soluasunnossa. Käytännössä näihin tilanteisiin toki törmää. Kuitenkin jokaisen soluasukin pitäisi huomioida toisia edes sen verran ettei yhteisiin tiloihin laahata oleskelemaan ja elämään vieraita ihmisiä. Onhan ne solun yhteiset tilat muiden varsinaisten asujien kotia myös.Toki ymmärrän kyllä esim. Viikonloppu vierailut ja muut lyhyet tilapäiset vierailut. Kohteliasta olisi niistäkin sopia yhdessä.

Vierailija
5/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan käyttäytyy ystävällisesti ja ei aiheuta vaivaa, toki aina kylpyhuoneeseen pitää päästä jne.. ap

Vierailija
6/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumppani on välillä asunnossa vaikka itse kämppis ei.

Vierailija
7/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vierailusta tai sen pituudesta ei ilmoiteta. Voi olla esim neljä päivää putkeen.

Vierailija
8/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni aikoinaan hyvän ystävän kanssa (kämppis) välit poikki kun rupesi seurustelemaan ja se jätkä pyöri nurkissa kokoajan, melkeen kaiket yöt meidän kämpillä myös. Minua rupesi ahdistamaan kun tuntui että olen vieras omassa kotona.  

Vierailija
9/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soluasunnon omistaa aika usein joku yhteisö. Itse olen HOASIlla ottanut yhteyttä asuntosihteeriin tms. ja kysynyt, että pitääkö minun todella maksaa 50% soluasunnon vuokrasta, vaikka siellä asuu 3 ihmistä. Sen jälkeen tuli asuntokaverille ilmoitus lisämaksuista ja loppui kavereitten majoitus.

Vierailija
10/10 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi