Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anopin ja miehen toiminta, huoltajuus asia, apua?

Vierailija
07.05.2018 |

Mies itse lähti sanaakaan sanomatta, meni lähes 3kk että otti lapseensa yhteyttä, senkin teki äitinsä kautta, salaa multa. Tyttö muka meni mummulle , totuus oli että mummu sopi mun kanssa tytön menon sinne jotta mies voi salaa minulta soittaa lapselleen.

Sit mummu sanoi lapselle että tuut sitten 10.5 uudelleen, kyllä varmaan on taas sovittu että isä ottaa yhteyttä taas salaa tavalla tai toisella. Niin ja edellinen kerta oli 2viikkoa sitten.

Minkälainen aikuinen ihminen lähtee mukaan tollaseen että huijataan lapsen äitiä ja oikeasti ensin kyllä kysytään lapsen äidiltä sopiiko lapsenlapsen tulla kylään, eikä vaan ilmoiteta lapselle että tuut sitten.

Ihme pelle äijäkin kun ei oo munaa kohdata mua, mitäs sit lähtee jos ei kestä seurauksia?
Ei mun tarvii olla iloinen, eikä edes ystävällinen jos mut hylätään sanaakaan sanomatta.

No niin kysymykseen miten sinä toimisit, päästäisit lapsen, vai toteasit mummulle että sori meillä on sille päivälle sovittua menoa, olisit kysynyt ensin minulta: tässä tapauksessa lapsi pettyy ja miehen sukulaiset saa kivasti pontta sille kuinka kusipää minä olen. Lisäksi lapsi pettyy koska menettää mahdollisuuden ehkä siihen että isä soittaa.

Vai päästäisit lapsen ehkä isä soittaa lapselleen, tai ei, mutta ainakaan sinä et olisi estänyt sitä, samalla kuitenkin toimit itseäsi vastaan, sillä et voi sietää selän takana juonittelua. Ja miehen kyllä kuuluu hoitaa nämä lapsen asiat ihan suoraan lapsen äitin kanssa, eikä oman äitinsä kautta. Vois kasvaa aikuiseksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen päätöksen teit? Annoitko lapsen mennä mummolaan? Ja soittiko isä? 

Oletko sinä yrittänyt soittaa miehelle? Pitäähän lapsen tapaamisoikeudesta ja elatuksesta sopia, ja muutenkin lapsen asioista. Jos ette onnistu tässä, sopikaa sosiaalitoimen avustuksella tai sitten käräjillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme