Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi someen pitää tunkea itseään, jos siellä tulee vain ja ainoastaan kiusatuksi?
07.05.2018 |
Hänelle se nyt kertokaa...
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä minäkin ihmettelen, miksi sinne pitää laittaa jotain persekuvia ja sitten itkeä, kun ihmiset pilkkaavat niitä persekuvia. Älä laita niitä persekuvia, ei ketään kiinnosta sun perse. Kyllä olisi vielä jokin aika sitten naurettu aivan vääränä, jos joku olisi pyllistellyt Polaroid-kameralle ja jakanut otoksia tutuille. Varmaan olisi mielisairaaksi epäilty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi someen on pakko tunkea jos on pakko kiuasta muita?
Kumpiko olet - uhri vai tekijä...??
Alue: Aihe vapaa
Siellähän se oikea elämä on!