Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Toive, jota kadut?
07.05.2018 |
Muistan lapsena kuulleeni useammankin kerran lauseen "varo mitä toivot, toiveesi voi toteutua". Mikä lie vanha sanonta tuo nyt sitten onkin.
Onko sinulla ollut jotain harrasta toivetta, jonka toteuduttua totesitkin, että se oli vikatikki? Mitä toivoit, miksi se kaduttaa jälkeenpäin?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Toivoin pääseväni lääkikseen. Pääsin ekalla yrittämällä. Voi kun en olisi päässyt! Terv. nimimerkki pari työn aiheuttamaa burn outia takana.
Ehdit juuri vastata. :)
Lääkärin työssä vastuu on kyllä valtava. En olisi itse uskaltanut edes harkita.
Alue: Aihe vapaa
Toivoin pääseväni lääkikseen. Pääsin ekalla yrittämällä. Voi kun en olisi päässyt! Terv. nimimerkki pari työn aiheuttamaa burn outia takana.