Tuottaako sinulle jokin "normaali" asia vaikeuksia?
Mikä? Peukku ylös jos koet samoin, alas jos ei...
Kommentit (37)
Paikoillaan pysyminen toisinaan. Tulkitaan usein väärin, johtuu selkäkivusta.
Opiskelu. Peruskoulu oli niin helppoa etten jaksanut nähdä itse opiskeluun yhtään vaivaa. Riitti että piti tunnilla korvat auki niin sai kasin tai ysin. Nyt olen lukiossa ja ihan pihalla kaikesta, en pysty keskittymään mihinkään ja sähköistyminen vaikeuttaa kaikkea vaan entisestään. Haluaisin vain luovuttaa ja käpertyä peiton alle piiloon velvollisuuksilta.
N19
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella soittaminen. Siis ihan kenelle vaan tutullekin, kampaajalle, hammashoitolaan... jne. Olen nelikymppinen, perheellinen, korkeasti koulutettu, vaativassa asiantuntijatyössä oleva nainen. En jännitä erityisesti edes yleisön edessä esitelmien pitoa tms., mutta puhelimella jonnekin soittaminen on aivan kamalaa. Usein kirjoitan lapulle, mitä aion sanoa, sillä menen puhelimessa jotenkin lukkoon enkä osaa olla luonteva. Hoidan asiat aina sähköpostilla, viesteillä tai kasvokkain, jos vaan mitenkään mahdollista. Esim. kampaajan valitsen sillä perusteella, että sinne on nettiajanvaraus.
Puheliut on siitä vaikeita, kun toisen ilmeitä ja eleitä ei pysty näkemään. Pienkin hiljainen tauko tuntuu kiusalliselta ikuisuudelta. Itse esimerkiksi puhun käsilläni todella paljon, mutta eihän sitä soittaessa näe. Tavallaan siis puolet minun puheestani jää kuulematta kun en saa selitettyä sitä käsilläni
Asioiden hoitaminen yksin,
kuten kaupassa käynti, puhelut, sähköpostit, lääkärikäynnit, virastokäynnit, yms...
Jo pelkkä ajatus että tämä täytyy tehdä, saa mahan pyörähtämään ympäri.
Parisuhdetta en ole onnistunut saamaan koskaan. Ikää kohta 30 v :( Muut tuttuni vaihtavat pariaan kuin sukkia! En tajua miten he sen tekevät.
Ajoissa oleminen! Osaan kellon ja tiedän mihin aikaan pitää lähteä tai olla jossain, mutta silti olen aina myöhässä! Aina matkalla tapahtuu jotain tai juuri ennen lähtöä alan tekemään jotain pikkujuttua ja taas olen myöhässä. Ei voi olla aikuiselle ihmiselle näin vaikeaa!
Vierailija kirjoitti:
Viralliset puhelut ja virallisten asiakirjojen täyttäminen.
Jäiskin tuohon, mutta sen lisäks en pysty edes soittamaan kavereille tai vanhemmilleni.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta en ole onnistunut saamaan koskaan. Ikää kohta 30 v :( Muut tuttuni vaihtavat pariaan kuin sukkia! En tajua miten he sen tekevät.
Juu, kylllä meilläkin suvussa on pitkiä ja leveäharteisia miehiä jotka lappsia tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kylllä meilläkin suvussa on pitkiä ja leveäharteisia miehiä jotka lappsia tekevät.
EN vaan ymmmärrä että mikä järki siiinä on tällaiseen maailmaan tehdä niitä lappsia, varsinkin niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN vaan ymmmärrä että mikä järki siiinä on tällaiseen maailmaan tehdä niitä lappsia, varsinkin niin paljon.
SItä on niitä jotkka on maailman kovimmat koulut käyneet niin sielt tulloo van yks lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SItä on niitä jotkka on maailman kovimmat koulut käyneet niin sielt tulloo van yks lapsi.
Tai sitten ei ole lappsia ollenkaan.
Vieraiden (tai tuttujen) kutsuminen kylään.
Vierailija kirjoitti:
Työssä käynti on vaikeeta. En viihdy työpaikassa idiootti työkaverien kanssa :/ Mutta pakko vaan käydä että elää.
Sama! Onneksi teen etätöitä!
Lintsasin koulustakin usein, koska en vaan voinut opiskella idioottien kakaroiden seassa. Siitäkin huolimatta pärjäsin erinomaisesti, kokeista tuli usein kymppejä.
Seisaaltaan pissaaminen. (Olen siis mies.)
Puhelimella soittaminen. Siis ihan kenelle vaan tutullekin, kampaajalle, hammashoitolaan... jne. Olen nelikymppinen, perheellinen, korkeasti koulutettu, vaativassa asiantuntijatyössä oleva nainen. En jännitä erityisesti edes yleisön edessä esitelmien pitoa tms., mutta puhelimella jonnekin soittaminen on aivan kamalaa. Usein kirjoitan lapulle, mitä aion sanoa, sillä menen puhelimessa jotenkin lukkoon enkä osaa olla luonteva. Hoidan asiat aina sähköpostilla, viesteillä tai kasvokkain, jos vaan mitenkään mahdollista. Esim. kampaajan valitsen sillä perusteella, että sinne on nettiajanvaraus.