Tuottaako sinulle jokin "normaali" asia vaikeuksia?
Mikä? Peukku ylös jos koet samoin, alas jos ei...
Kommentit (37)
Työssä käynti on vaikeeta. En viihdy työpaikassa idiootti työkaverien kanssa :/ Mutta pakko vaan käydä että elää.
Tuntemattomia silmiin katsominen ja hymyily. Tuntuu teennäiseltä.
Baareihin, ravintoloihin, yökerhoihin tms. meluisiin paikkoihin meneminen.
Sen verran kauas matkustaminen, että joutuu olemaan jossain muualla yötä kuin omassa kodissa.
Vaikka mikä. Laskujen ajallaan maksu, kodin järkässä pitäminen, autolla ajo, huonekalujen kokoaminen... T: add
En uskalla lähteä mukaan mihinkään liikuntaharrastukseen, vaikka intoa ja mielenkiintoa olisi, kiitos kamalien koululiikuntatuntien. Muut vaan lähtevät kokeilemaan eri harrastuksia, minä paniikissa jään kotiin ajattelemaan, että "Älä mene sinä rapakuntoinen puuskuttaja, et osaa kuitenkaan". Vaikka olisi niinkin yksinkertainen asia kuin jumppa!
En osaa kuvitella että osaisin ajaa autoa, liikenteessä on liian paljon huomioitavaa. Varmasti sähläisin ratissa kauheasti ja ajaisin kolarin. En ole sen takia mennyt koskaan autokouluun.
Parkkihallit. Mä en voi ajaa niihin, koska en löydä niistä koskaan pois, jos sattuisinkin löytämään autoni.
En halua näyttäytyä alasti muun kuin puolison seurassa. En siis voi mennä yhteissaunoihin tai vaikka uimahalliin (kun suihkussa pitää käydä alasti kaikkien edessä)
Tuntemattomien tai vähemmän tuttujen ihmisten kasvojen tunnistaminen.
Mikä se on sulla , ap, vai eikö itselläsi ole mitään? No, asiaan: mulle tuottaa vaikeuksia jonnekin uuteen paikkaan autolla meno, tai matka-ajan arvioiminen, tarkoittaa sitä et mulla on maailman surkein suuntavaisto; en tajua ilmansuuntia, en etäisyyksiä, en tiedä missä kartalla olen ym. Sitten tietty jos on tuttu paikka/voin käyttää naivigaattoria, asia on toinen. Mut en ymmärrä sitä kun mun mies esimerkiks jos se on kerran käyny jossain, se osaa sinne vaikka silmät kiinni :O
Suuseksi. En pysty ottamaan suihin tai nuolemaan kenenkään sukupuolielimiä, oksettaa ajatuskin.
Laskujen maksaminen on jotenkin niin ärsyttävää puuhaa, että pitää ihan pakottaa ittensä siihen hommaan. En tiedä mikä siitä tekee niin hankalan hoitaa.
Viralliset puhelut ja virallisten asiakirjojen täyttäminen.
Eläminen. Suunnittelen koko ajan itsemurhaa.