Euroviisut 2018
Aiempi ketju on jostain syystä lukittu, niin jatketaan täällä sitten. Huomenna eka semifinaali!!! Ooteko nähneet tän Saaran haastattelun? Mun mielestä ihan hauska.
Kommentit (18)
Voiko katsoa puhelimella areenasta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäs näkyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäs näkyä
Myös euroviisujen youtube kanavalle pitäisi tulla suora lähetys
Ihan hauska haastattelu. Yllätyin oikeastaan sillä en sen kummemmin pidä Saaresta, mutta ainakin hänellä on huumorintajua :D
Missä virallinen viisuketju lukitun virallisen tilalle? :D
Vierailija kirjoitti:
Aiempi ketju on jostain syystä lukittu, niin jatketaan täällä sitten. Huomenna eka semifinaali!!! Ooteko nähneet tän Saaran haastattelun? Mun mielestä ihan hauska.
Saara loistaa noissa haastatteluissa! Menee takuulla finaaliin ja menestyy, ties vaikka voittaisi koko kilpailun!
Vierailija kirjoitti:
En täällä ole notkunut koko päivää, mutta euroviisut 18 ketjuja on ollut tänään useampi. Ainakin 3'. Onlo ne kaikki lukittu?
On. Saara-hullu tuli pilaamaan ne spämmillä ja tehtailemalla itselleen yläpeukkuja ja muille alapeukkuja (niitä siis vaan yhtäkkiä tuli hirveällä vyöryllä tyyliin 20-30). Yön aikana oli spämminyt myös peukkuja siihen nyt lukittuun ketjuun.
Jos se avohoitopotilas eksyy tänne vielä, niin ilmiantakaa ja jättäkää huomiotta. Olisi kiva saada keskustella viisuista täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara loistaa noissa haastatteluissa! Menee takuulla finaaliin ja menestyy, ties vaikka voittaisi koko kilpailun!
Suurin osa on ollut ihan piinallisia. Ai vos puliit😂
Vierailija kirjoitti:
Jos puhut huomisesta semistä, niin itse suosisin Youtuben livestreamia. Mulla ainakin Areena on tosi laginen.
Olisi kyllä aika karu lopetus, kun kaiken tämän Ylen panostamisen jälkeen ollaan taas ulkona finaalista. Toisaalta...
Suomi on kyllä semifinaalissa, jossa on kaikki ennakkosuosikit
Suomi ei saa tukiääniä Skandinavian mailta.
Ja jostain syystä Suomella on joku kirous yllänsä Euroviisuissa, että kukaan ei äänestä
Vedonlyöntitilastot ei oikein anna taaskaan Suomelle "taputuksia selkään" vaan pikemminkin potkaisevat Suomen ulos finaalista.
Suomen kappaleessa taustalaulajilla pakollinen "lapsikuoron korvaus" ei välttämättä tuo siihen parasta saundia
No, katsokaamme huomenna miten käy. Jännittävää :)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä aika karu lopetus, kun kaiken tämän Ylen panostamisen jälkeen ollaan taas ulkona finaalista. Toisaalta...
Suomi on kyllä semifinaalissa, jossa on kaikki ennakkosuosikit
Suomi ei saa tukiääniä Skandinavian mailta.
Ja jostain syystä Suomella on joku kirous yllänsä Euroviisuissa, että kukaan ei äänestä
Vedonlyöntitilastot ei oikein anna taaskaan Suomelle "taputuksia selkään" vaan pikemminkin potkaisevat Suomen ulos finaalista.
Suomen kappaleessa taustalaulajilla pakollinen "lapsikuoron korvaus" ei välttämättä tuo siihen parasta saundia
No, katsokaamme huomenna miten käy. Jännittävää :)
Pohjoismaista kuitenkin Islanti antanee pisteitä, Brittein saarilta, sekä Virosta, tulee myös oletettavasti sekä jury- että puhelinääniä. Vedonlyöntitilastoihin ei kannata luottaa ja Suomihan sai kuitenkin top 10 kuuluvat lehdistöpisteet ekan semin esityksistä.
Taustalaulajat on kyllä lyhyiden klippien perusteella hirveitä, saas nähdä miten ne huomenna toimii. Ykkössemi myös tosi kovatasoinen.
Itsekin kyllä vähän epäilen finaalipaikkaa, mutta vielä on kaikki mahdollista! Luovutetaan vasta sitten, jos Suomi ei saa finaalipaikkaa. 😅
Siis miten mä tajusin vasta nyt, että ensimmäisessä semifinaalissahan on yksi maa enemmän kuin toisessa? Epäreilua, että näistä pääsee kuitenkin yhtä moni finaaliin.
Miksi Viro on ollu mukana Pohjoismaisessa illassa? Viimeksi kun tarkistin, niin eikös Viro ole Baltian maa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Viro on ollu mukana Pohjoismaisessa illassa? Viimeksi kun tarkistin, niin eikös Viro ole Baltian maa?
Euroviisuissa laulelee Israel ja Australia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuissa laulelee Israel ja Australia...
Nojoo, totta tuokin.
Mitä olen kuunnellut noita harjoitusvideoita niin mitä ihmettä niissä taustoissa tapahtuu? Semmosia kimeitä vinkaisuja? Jäävätkö nuo esitykseen...
Saaralla om miljoonia viisuuleisöä, eikä albumi silti ole Suomessa ykkösenä? Miten voi olla mahdollista?
En täällä ole notkunut koko päivää, mutta euroviisut 18 ketjuja on ollut tänään useampi. Ainakin 3'. Onlo ne kaikki lukittu?