Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö 2 ja puol tl kuivahiivaa pizzataikinaan?

Vierailija
07.05.2018 |

Käytin 3 dl vettä taikinaan siis. Kohoaako taikina 2,5 teelusikallisella kuivahiivalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää! Minä laitan 3dl vettä, 6dl jauhoja ja 1/2 pss kuivahiivaa. Hyvin kohoaa ja hyvä taikina tulee.

Vierailija
2/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pelliseen taikinaa reilut 2 dl vettä ja 1, 5 tl kuivahiivaa. Loraus öljyä ja jauhot tuntuman mukaan. Tulee hyvä, ohut ja kaulittava pohja. Mutta tää riippuu siitä millaisesra tykkää, jos haluaa sellaisen paksun ja kuohkean ni sitten tietty enemmän hiivaa ja isompi taikina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok 😸.

Vierailija
4/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissaki ohjeissa käsketään laittaa 4 tl. Minun mielestä liikaa ja turhaa sekä epäterveellistä..

ap

Vierailija
5/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vettä on kolme desiä, niin kyllä siihen riittää vajaa teelusikallinen kuivahiivaa. Itse teen tuolla määrällä pitsataikinan kylmään veteen, kohoamisaika vaan pitää olla muutama tunti. Tulee hyvä pohja.

Vierailija
6/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää. Ja vaikka ilmankin saa tehtyä. Tai leivinjauheella. Mutta siis mikäs siinä epäterveellistä on?

Vierailija
7/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen leivinjauheella. Joskus ilmankin. Miksi pizzapohjan tulee nousta kun sen tarkoitus on olla mahdollisimman ohut?

Vierailija
8/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahentaa candidaa. Sokeri ja hiiva on kehossa olevan candidan herkkuruokia. Ja siten keho ainaisessa tulehdustilassa.

Vierailija
9/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candidan olemassaolon huomaa parhaiten sillo ku syö terveellisesti muutaman viikon, nii alkaa ilkeä puhdistusreaktio. Tulee ihottumaa jne vaikka mitä oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän