Erikoisia paikkoja missä ootte pyörtynyt?
Minä pyörryin kerran optikon vastaanotolla. Huone oli pimeänä ja optikko katsoi valolla silmiäni...seuraava muistikuvani on, että kuulin kolinaa ja ihme mölinää. Heräsin siihen, että makasin lattialla ja suuhuni työnnettiin suklaakonvehtia! Poikaystäväni ja työntekijä liikkeen puolelta oltiin huudettu apuun. Ehkä pyörtymiseen vaikutti edellisen yön työvuoro ja se etten ollut nukkunut yhtään ennen aamuista optikkokäyntiä. Mutta kammo siitä on jäänyt näön tarkastuksia kohtaan!😅
Kommentit (4)
Työpaikan ruokalassa, kesken kiireimmän ruokatunnin.
Pyörryin täydessä linja-autossa, kun olin menossa kotiin. Verensokeri laski liian alas. Erikoista oli se, ettei kukaan noussut antamaan minulle istumapaikkaa.
Teininä vessanpytyltä noustessa, olin onneksi kuitenkin saanut juuri alushousut vedettyä ylös. Muistan nähneeni kokonaisen pidemmän unen, mutta heräsin luultavasti alle minuutissa, sillä äiti oli vieressä herättelemässä minua kun heräsin ja oli rysäyksen kuultuaan varmasti aika nopeasti tullut paikalle. Olin kuumeessa silloin, mikä varmaan selittää pyörtymisen.
Eläinlääkärin vastaanotolla...