Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastumassa mieheen joka ei ole yhtään tyyppiäni! :o

Vierailija
07.05.2018 |

Voiko suhteesta tulla mitään, kun mies on aivan erilainen kuin olen kuvitellut minulle sopivan? Ja silti yhdessä on niin rentoa, juttelusta ei saa tarpeekseen, ja hän on hämmentävän kiva, älykäs ja... jotenkin juuri oikeanlainen. Aivan kertakaikkisen hämmentävä tilanne.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies silloin juuri ole tyyppiäsi? Kylläpä nyt hämmentää kerrassaan hirmuisesti. Kuin klapil päähän lyöty.

Vierailija
2/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidät sinun tyyppisenä miehenä ja miten hän eroaa siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko suhteesta tulla mitään, kun mies on aivan erilainen kuin olen kuvitellut minulle sopivan? Ja silti yhdessä on niin rentoa, juttelusta ei saa tarpeekseen, ja hän on hämmentävän kiva, älykäs ja... jotenkin juuri oikeanlainen. Aivan kertakaikkisen hämmentävä tilanne.

Voi tulla. Itse ihastuin aina vaaleisiin älykkäisiin rillipäisiin nörtteihin ja kuvittelin sellaisen olevan oikea minulle. Näiltä en saanut toivomaani vastakaikua. Sitten tapasin mieheni, joka oli kaikkea muuta eli pitkä, tumma ja komea ja huumorintajuinen.

Vierailija
4/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ulkonäkökeskeinen. 

Vierailija
5/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain menee. Joiden kanssa vain synkkaa, joidenkin ei, eikä "tyypillä" (oletan, että viittaat ulkoiseen habitukseen, käytökseen, sosiaaliseen asemaan jne.) ole asian kanssa välttämättä mitään tekemistä.

Vierailija
6/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Noista ne rakkaustarinatkin alkaa. Mutta ehän sä mitään järkevää tullut kysymäänkään. Ihan sama mitä sanotaan. Sä olet sen kanssa kimpassa pari vuotta. Sitten ihmettelet että "miks se oli tollanen". Niin....

Vierailija
7/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelkkä ulkonäköseikka. Tarkoitan myös elämäntyyliä, menneisyyttä ym. Olen itse sellainen klassinen helmikorvisnainen, ja mies on aivan toinen ääripää. Täysin. Ap

Vierailija
8/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelkkä ulkonäköseikka. Tarkoitan myös elämäntyyliä, menneisyyttä ym. Olen itse sellainen klassinen helmikorvisnainen, ja mies on aivan toinen ääripää. Täysin. Ap

Haha eli ihastuit jännään alfamieheen?

Vierailija
9/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, pieleen meni. Ap

Vierailija
10/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kyllä niin yhdestä puusta veistettyjä, mitä tulee miesmakuun. Kai kun nainen huomaa muidenkin naisten olevan kiinnostunut miehestä, hän itsekin kiinnostuu samasta? Aina te naiset selitätte kuinka teillä on erilainen miesmaku, mutta silti kaikki ihastuu samantyyppisiin :D

Vierailija
11/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, pieleen meni. Ap

Kuvaile miestä.

Vierailija
12/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jaksa sitten kuvailla? Taisin osua oikeaan. Mies on retale tai alfa. Kaikki naiset ihastuu tälläisiin.

Vierailija
13/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyseessä on minua huomattavasti nuoremmalta vaikuttava, pienikokoinen ja hintelä pelinörtti. Se sana varmaan kuvaa häntä parhaiten. Itselläni on lapsi, ja kuvittelin että pariudun loppuelämäksi kaltaiseni eronneen KTM-iskän kanssa, käydään salilla, lasketellaan ja ajellaan valkoisella farmarilla pitkin Espoon rantaraitteja. Ap

Vierailija
14/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyseessä on minua huomattavasti nuoremmalta vaikuttava, pienikokoinen ja hintelä pelinörtti. Se sana varmaan kuvaa häntä parhaiten. Itselläni on lapsi, ja kuvittelin että pariudun loppuelämäksi kaltaiseni eronneen KTM-iskän kanssa, käydään salilla, lasketellaan ja ajellaan valkoisella farmarilla pitkin Espoon rantaraitteja. Ap

Ei sille kemialle voi mitään. Go for it girl!

Vierailija
15/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta tälläisestä oudosta ihastumisesta! Mies ihan erilainen kuin minä. Alkuhuuma oli kyllä hienoa, mutta suhde kaatui siihen kun ei ollut yhtään mitään yhteistä.

Silti suosittelen että jatkat tutustumista.

Vierailija
16/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin tyypikseni pukua käyttävää vaaleaa siistiä akateemista keskiluokkaista miestä, eli samanlaista kuin minä olen naisena.

Oikeaksi tyypikseni paljastuikin tumma duunarikoulutuksen omaava moottoripyöräilevä ja nyrkkeilevä mies.

Ilmankos ei ensin löytynyt millään sopivaa, katselin ihan vääränlaisia pitkään. Nyt kun tajusin tyypin, niim olen löytänyt jo kolme sellaista hyvää, joista yhden kanssa menin lopulta naimisiinkin.

Vierailija
17/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(:

Vierailija
18/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kyllä niin yhdestä puusta veistettyjä, mitä tulee miesmakuun. Kai kun nainen huomaa muidenkin naisten olevan kiinnostunut miehestä, hän itsekin kiinnostuu samasta? Aina te naiset selitätte kuinka teillä on erilainen miesmaku, mutta silti kaikki ihastuu samantyyppisiin :D

Voi olla. Jotkut piirteet sekä ulkonäössä että luonteessa ovat aika yleisesti viehättävinä pidettyjä, että pinnallisesti ihastuminen on siksi helppoa. Mut tosin, se muidenkin ihastuminen ei ole mikään plussa, vaan saa enemmänkin oman ihastumisen tuntumaan halvoista syistä syntyneeksi.

Ja näitä ihmisiä joissa monet palat on kohdallaan on varmaan molemmissa sukupuolissa. :D Oikeat tunteet syntyy sit vasta kun on enemmän oltu tekemisissä.

Vierailija
19/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä yhteistäkin, sehän se oudolta tuntuukin. Hän tunsi minut, ja minä hänet, jo ennen kuin edes olimme tavanneet. Niin kummallinen tunne. Kiva lukea vertaistarinoita. Ap

Vierailija
20/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihastuminen ja seksuaalinen halu /rakastuminen vaan tapahtuu, riippumatta siitä minkälainen toinen on! Toinen voi olla piilo nisti, juoppo, mikä vaan. Ja voit ihastua, vaikka järjellä ajateltuna tilanne ois järjetön.

Mutta jos tykkää sydänsuruista niin voihan sitä kokeilla, kusipäitä miehet kuitenkin on.

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi