Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsin ystäviä -palstat, Facebookissa ja muualla netissä, hauskaa! :)

Vierailija
07.05.2018 |

Olen nyt tavannut netin etsin ystäviä -palstoilta löytämiäni ihmisiä. Melkein kuin nuoruus ja treffeillä käynti. Jännittävää ja hauskaa. Toisten kanssa synkkaa heti, toisten kanssa on nihkeää ja toiset on toisaalta mieleenkiintoisia mutta toisaalta ärsyttäviä. Hieno tapa löytää ihmisiä, joilla myös on ystävähaku päällä! Monilla aikuisillahan on jo ystäviä vähän liiankin paljon, niin ettei ehdi jo olemassa oleviinkaan pitää yhteyttä tarpeeksi, joten eivät kaipaa lisää ystäviä. Vaikea se on tosi elämässä tutustuttaessa tietää kenellä ystäväkiintiö on jo täynnä ja kenellä ei. Noi ystävän halu -palstat on hyvä siitä, että se toinenkin osapuoli kaipaa lisää ystäviä. :)
Kivoissa paikoissakin on nyt tullut käytyä näitä ystäväkokelaita tavatessa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että olet löytänyt ystäväehdokkaita! 

Mikä noista ryhmistä on toimivin tapa etsiä ystävää? Netissä löysin yhden sivun, mikä ei kuitenkaan päivity kovin usein.

Itse olen 30vuotias introvertti, joten haluaisin lisää ystäviä, mutta en kaipaa heitä koko ajan - vaikka heitä arvostankin. Olen vähän huono olemaan aktiivinen.

Kuitenkin spontaaneihin lähtöihin ostoksille, illanviettoon, kaupungin uuteen kohteeseen tutustumiseen, ulkomaille, puutarhan laittoon , lenkille- mihin vaan ei ystävää löydy, ellei juttua suunnittele jo hyvissä ajoin ja ystävät varaa aikaa kalenterista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla