Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua menkkoihin!!!!!????

12v
06.05.2018 |

Siis asia on nyt sillain, että me ollaan isän ja pikkusiskon kanssa menossa mökille viikoksi, ja äiti on työmatkalla.

Meillä täällä kotona on vaan pari sidettä, eikä ne todellakaan riittäisi koko viikoksi, enkä todellakaan viitsisi käydä ostamassa itse siteitä, tai pyytää isää, hädin tuskin hän edes tietää että kuukautiset on mulla jo alkaneet. Ja nyt siis ihan tähän väliin, mun menkat on aiika runsaat.

Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita äidillesi tekstiviesti ja kysy onko mökillä siteitä? Tai sitten vain käyt ostamassa niitä lisää, ei ne kaupassa niitä ihmettele jos sitä mietit. Jokaiselle tulee vastaan se eka kerta kun pitää itse ostaa siteitä, rohkeasti vaan! Mieti, että jokainen kaupassa oleva yli 18-vuotias nainen on sen jo joutunut tekemään.

P.s. Eikös sinun pitäisi olla koulussa eikä mökillä?

Vierailija
2/4 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällesi kuukautiset on varmasti ihan normaali asia. Jos tuntuu vaikealta sanoa, niin laita äidillesi viesti ja pyydä sanomaan isälle, että haette siteitä kaupasta.

Ymmärrän kyllä sinua, koska olin tuossa iässä yhtä häveliäs. Iän myötä nolostelu helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne kauppaan ja ostat siteitä. Ei se ole sen ihmeellisempää ja ketään ei voisi vähempää kiinnostaa mitä ostat.

Vierailija
4/4 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että nuorena kuukautissuojien osto hävettää. Mua hävetti nuorempana puhua kenenkään kanssa menkoista, joten kävin ostamassa siteeni itse ihan ekoista menkoista alkaen. Usein koitin lykätä kauppaan menoa hirveän pitkään, eli menin vasta kun suojat olivat ihan loppumaisillaan. Pakko oli vaan pakottaa itsensä ostaa niitä, vaikka hävetti. Mulla on nyt ollut menkat kymmenen vuotta ja ei se nyt enää tunnu miltään. Nuorena kyl ostin siteeni monesti jostain kaukaisemmasta kaupasta, ettei kukaan tuttu näe. Rohkeesti vaan kauppaan, sit voit olla ylpee itestäs kun käyt. Ja jokainen nainen niitä on ostanut, ei siinä mitään noloa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi