Eroon existä
Olen reilu puolivuotta tapaillut kahta exääni, enkä ymmärrä miksi junnaan tässä.
Toinen on naimisissa ja toisen kanssa reilu puoli vuotta sitten eronnut. Koomisinta tekee se että myös he ovat exät keskenään kavereita. Alkaa riittämään tää kuvio mut taas mä löydän itseni samasta oravanpyörästä. Osaa ihminen olla tyhmä :/ Enempää en viitsi avautua mut kerroinpahan kuitenkin piristääkseni päivääni koska eihän tällästä voi huudella kellekkään. Naimisissa oleva on siis lapseni isä ja lapsi ei siis ole ikinä läsnä kun näemme..... Että sellasta.... Kai tämä tästä aikanaan...
Kommentit (5)
Miksi sinun pitää sekaantua naimisissa olevaan exääsi? Tahdot ilmeisesti tahallasi vaikeuttaa lapsesi elämää, jos tämän isä jää kiinni ja joutuu eroamaan. Sitten tulee taas uusi ihana äitipuoli tilalle. Mutta mitäpä väliä lapsen elämän pysyvyydellä kun äipän on saatava munaa.
Silloin kun on lapsia hankkinut, voisi keskittyä muuhunkin kuin siihen omaan napaan.
Me joskus yhden kaverin kanssa pantiin samaa mimmiä. Mimmi piti asiaa suurena salaisuutena, mikä huvitti meitä molempia. Lopulta kuvio selvisi mimmillekin jonka jälkeen se suuttui eikä enää saatu kumpikaan. 😂
Muistoja menneisyydestä kirjoitti:
Me joskus yhden kaverin kanssa pantiin samaa mimmiä. Mimmi piti asiaa suurena salaisuutena, mikä huvitti meitä molempia. Lopulta kuvio selvisi mimmillekin jonka jälkeen se suuttui eikä enää saatu kumpikaan. 😂
Sama hommeli. Nainen ihmetteli miksi kukaan ei ota sitä tosissaan kun etsi seurustelukumppania :D
Muistoja menneisyydestä kirjoitti:
Sattuu näköjään muillekin. Muikkeli oli kyllä hyvä sängyssä, mutta ei aviovaimotyyppiä.
Mulla oli muutama vuosi sitten kuvioissa 3 miestä. Yhden niistä sitten lopulta valitsin. Kaikki olivat kavereita keskenään eikä kukaan heistä tiennyt kuviosta. Voi olla että tämä kenet valitsin nyt tietää jo, mutta koska on sovittu ettei vanhoja muistella, niin ei ole sanonut minulle mitään.