Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sydämen särkyminen tuntuu aina niin pahalta?

Vierailija
06.05.2018 |

Aina edellisen kerran jälkeen olen varma, että kun sydän seuraavan kerran särkyy, niin se ei tunnu niin pahalta, mutta silti se on aina yhtä kamala tunne. Tuntuu kuin elämältä lähtisi hetkeksi pohja, itsetunto laskee pohjamutiin ja tuntuu ettei ylöspääsyä tilanteesta ole eikä kenenkään toisen kanssa mikään tunnu enää koskaan miltään. Mikä auttaisi tai piristäisi edes hetkeksi? En jaksaisi millään huomenna aamuvuoroon, mutta pakkohan se on mennä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen...mun sydän särky pahasti vähän yli kuukaus sitte enkä edelleenkää oo päässy yli siitä miehestä. Mulla on auttanu ehkä se että hemmottelee itteään ja yrittää tehä kaikkea semmosta mistä nauttii. Kunhan saa ajatuksia muualle, yksin kotona tulee mietittyä liikaa ja että sais puhuttua asiasta jollekin toiselle. Musta tuntuu samalta, että miten voin enää tykätä kenestäkään yhtä paljon, se ihminen tuntu niin oikeelta :( Niin moni asia muistuttaa siitä ihmisestä. Vaikka ei edes seurusteltu niin tää tuntuu yhtä pahalta ku ero pitemmästä suhteesta.

Vierailija
2/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen...mun sydän särky pahasti vähän yli kuukaus sitte enkä edelleenkää oo päässy yli siitä miehestä. Mulla on auttanu ehkä se että hemmottelee itteään ja yrittää tehä kaikkea semmosta mistä nauttii. Kunhan saa ajatuksia muualle, yksin kotona tulee mietittyä liikaa ja että sais puhuttua asiasta jollekin toiselle. Musta tuntuu samalta, että miten voin enää tykätä kenestäkään yhtä paljon, se ihminen tuntu niin oikeelta :( Niin moni asia muistuttaa siitä ihmisestä. Vaikka ei edes seurusteltu niin tää tuntuu yhtä pahalta ku ero pitemmästä suhteesta.

Juuri näin. Äsken kävin suihkussa ja vähän helpotti hetkellisesti. Itsekään en kerennyt seurusteluvaiheeseen tämän henkilön kanssa, tapailtiin vain, mutta kyllähän se tuntuu tosi pahalta kun kaikki haaveet yhtäkkiä vaan kaatuu ilman ennakkovaroitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 10 vuoden suhde joista 9 naimisissa, päättyi siihen että mies lähti sanaakaan sanomatta sillä välin kun olin koiran kanssa ulkona, sulki liittymänsä, ei oo sen jälkeen mitään kuulunut 3 kk tuosta on.

Kyllä ensimmäiset viikot ahdisti koko hereillä olo aika😢 ,hoidin kyllä kaiken , koirat, puput, lapset, lasten lääkärit, terapiat, vanhempainillat, ihan kaiken. Yöllä nukahdin kun en enää jaksanut itkeä, aamulla taas tomerana päivän hommiin. silloin kyllä toivoin etten olisi tehnyt lapsia, koska nyt oli pakko selvitä lasten takia!- vaikka olisin vaan halunnut kuolla, tuntui kun itsestä olisi revitty puolet pois 😢

Nykyään ahdistaa vaan välillä, pääosin ei tunnu miltään, onneksi.

Vierailija
4/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysymyksesi on hoopo. Anteeksi nyt vaan. Totta kai sydämen särkyminen tuntuu pahalta, eihän se muuten olisikaan sydämen särkymistä! Vai kysytkö yhtä hyvin, että miksi riemu tuntuu hyvältä tai äärimmäinen viha vihaiselta?

Jos sen sijaan pohdit, miksi suhteen päättyminen, jätetyksi tuleminen tai jokin muu pettymys kirpaisee niin pahasti, niin se varmaan riippuu siitä, miten paljon ehdit tunnetasolla sitoutua menettämääsi asiaan, mitä se sitten olikin.

Anna itsellesi aikaa ja ajattele, että olet onnekas, että OSAAT sitoutua ja tuntea. Siinä vaiheessahan asiat ovat huomattavasti pahemmin, jos mikään ei enää tunnu miltään.

Nyt vaan teet mahdollisimman paljon itsellesi mieluisia asioita, juttelet ystävien kanssa, hemmottelet itseäsi.

Työhön meneminen voi olla raskasta, mutta toisaalta työ antaa muuta ajateltavaa. Ettet makaa vain kotona murehtimassa.

Vierailija
5/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sulta tuntuu nyt pahalta, niin veikkaan, että tuo on enemmänkin itsetunnon kolhiintumista kuin varsinaista sydänsurua. Sori, mutta jos ette edes seurustelleet vielä, niin lähinnä menetit unelmasi, et rakkautta. Pahalta se varmasti tuntuu silti, mutta silti vielä aika hiton kaukana oikeasta sydämen murtumisesta, mieti vaikka sitä, minkä kolmonen on joutunut kokemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi