Ujo mies - voinko lähestyä liian innokkaasti?
Olen monesti saanut tämän miehen kiinni siitä, että hän tuijottaa minua kauempaa. On aika ujo ja omiin oloihin vetäytyvä. Olen tehnyt juttelualoutteen hänen kanssaan ja hän aina hymyilee kyllä minulle jutellessa ja tykkää juttelusta. Mutta en halua tyrkyttää itseäni liikaa. Miten voisin antaa ujolle miehelle hienovaraisen signaalin?
Kommentit (46)
Mutta siis miten te ujot olette ihastuneita? Katseletteko naista?
Onko jotain juttuja joista tietää ettei ujo mies ainakaan ole kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan minkälainen ujo on, onko hiiri vai vain ujomies. Mä katson ujona miehenä naista kehen olen ihastunut ja annan hänen huomata tämän. Jos näen naisen ensimmäistä kertaa saatan skannata häntä varpaista päähän ja lukita katseeni hänen silmiin, tämä tapahtuu tahtomatta ja naisen täytyy aiheuttaa minussa vahva kemiallinenreaktio Jos näin tapahtuu niin en koskaan hymyile vaan ilmeeni on vakava, hyvin vakava. Jos näen naisen joka flirttailee niin saatan antaa pienen hymyn, mutta jos olen oikeasti kiinnostunut jostain naisesta niin katseeni on vakava jopa vihamielinen, mutta en pakoile naisen katsetta, koska se olisi alistumista.
Eyes on Target kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan minkälainen ujo on, onko hiiri vai vain ujomies. Mä katson ujona miehenä naista kehen olen ihastunut ja annan hänen huomata tämän. Jos näen naisen ensimmäistä kertaa saatan skannata häntä varpaista päähän ja lukita katseeni hänen silmiin, tämä tapahtuu tahtomatta ja naisen täytyy aiheuttaa minussa vahva kemiallinenreaktio Jos näin tapahtuu niin en koskaan hymyile vaan ilmeeni on vakava, hyvin vakava. Jos näen naisen joka flirttailee niin saatan antaa pienen hymyn, mutta jos olen oikeasti kiinnostunut jostain naisesta niin katseeni on vakava jopa vihamielinen, mutta en pakoile naisen katsetta, koska se olisi alistumista.
Toi vihamielinen katse on varmaan aika hyvä vihje...
Vierailija kirjoitti:
Eyes on Target kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi vihamielinen katse on varmaan aika hyvä vihje...
No okei ei vihamielinen, mutta vakava. Johtuu siitä, että mä olen sen naisen kohdalla jo ylittänyt flirttailu asteen ilman flirttailua ja valmis astumaan eläimellisellä kiimalla. Tätä tapahtuu hyvin harvoin. Jos olen vähän ihastunut niin sitten olen hymyilevä ja ystävällinen. En oikeen osaa selittää tätä juttua.
Itse ujona tykkään kun joku muu tekee aloitteen.